Klawisze Dostępności
Temat | Zawartość |
---|---|
Nazwa i adres zamawiającego: | Gmina Bieruń |
Osoba wprowadzająca: | Aneta Gąska |
Numer postępowania: | IR.7011.1.2019 |
Przedmiot zamówienia: | „Budowa chodnika wzdłuż ul. Pszennej w Bieruniu” - dokumentacja projektowa |
Rodzaj zamówienia: | Usługa |
Tryb postępowania: | Zaproszenie do złożenia oferty |
Data ogłoszenia: | 2019-03-11 |
Termin składania ofert: | 2019-03-28 |
SIWZ: | ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY Gmina Bieruń ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie usługi – dokumentacji projektowej „Budowa chodnika wzdłuż ul. Pszennej w Bieruniu” i zaprasza do złożenia ofert cenowych. Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) ustawy nie stosuje się. I. Opis przedmiotu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr 2 SOPZ II. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod główny: 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Kody pomocnicze: 71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania III. Termin realizacji umowy: 7 miesięcy od daty podpisania umowy IV. Oferta powinna zawierać:
V. Opis sposobu obliczania ceny oferty:
Cena ofertowa winna stanowić sumę netto i należnego podatku VAT.
UWAGA: Podatek VAT wynosi 23%. Do oceny przyjmowane będą ceny brutto. VI. Wybór najkorzystniejszej oferty: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie cena ofertowa (C): 100 %
VII. Oświadczenia: Oświadczenie, że Wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy VIII. Umowa Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.
IX. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Ofertę wraz z załącznikami (skany) prosimy przesłać e-mailem na adres: "> do dnia 28.03.2019 r. Pytania dot. treści zaproszenia można składać w formie elektronicznej e-mailem na adres: do dnia 20.03.2019 r. do godz. 10:00. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania, Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej Zamawiającego (zakładka: zamówienia publiczne). X. Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Aneta Gąska, telefon (32) 780 09 78
XI. Informacje dotyczące udzielenia zamówienia: Zamówienie zostanie udzielone wybranemu Wykonawcy wg. kryterium z pkt. VI. XII. Unieważnienie postępowania: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub unieważnienia jego wyniku XIII. Informacje formalne: Termin związania ofertą: 30 dni od terminu wyznaczonego na przesłanie ofert, Zamawiający o wyborze oferty poinformuje wybranego wykonawcę oraz zamieści informację XIV. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Od Wykonawcy, który wygra postępowanie wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10 % ofertowej ceny brutto. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie może być wnoszone: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego, b) w poręczeniach bankowych, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia Dopuszcza się wnoszenie zabezpieczenia do ustalonej kwoty w jednej lub kilku określonych wyżej formach. Zabezpieczenie należy wnieść przed zawarciem umowy. Zabezpieczenie wnoszone w gwarancji bankowej może być wystawione przez bank krajowy lub zagraniczny. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego w ING Bank Śląski S.A. 89 1050 1399 1000 0090 3058 4701. W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania umowy gwarancją i/lub poręczeniem – odpowiedzialność gwaranta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego umowy przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia w formie wskazanej w pkt b-e), w dokumencie zabezpieczenia należytego wykonania umowy należy wskazać nazwy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib lub wskazać nazwę Załączniki:
|
Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar | ||
---|---|---|---|---|
Kategoria: Powiązane pliki [ 11 ] | ||||
Zaproszenie do złożenia oferty
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 14
|
19-03-11 16:45 Gąska Aneta |
631.12KB | ||
Zał. nr 1 Wzór formularza ofertowego
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 14
|
19-03-11 16:45 Gąska Aneta |
666.24KB | ||
Zał. nr 2 SOPZ
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 18
|
19-03-11 16:46 Gąska Aneta |
1.98MB | ||
Zał. nr 3 Wzór umowy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 13
|
19-03-11 16:47 Gąska Aneta |
3MB | ||
Zał. nr 4 Wzór umowy dot. przetwarzania danych osobowych
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 12
|
19-03-11 16:47 Gąska Aneta |
353.72KB | ||
Zał. nr 5 Klauzula informacyjna dot. RODO
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 12
|
19-03-11 16:47 Gąska Aneta |
1.01MB | ||
SOPZ - zał. nr 1 Mapa poglądowa sytuacyjna
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 21
|
19-03-11 16:48 Gąska Aneta |
333.36KB | ||
SOPZ - zał. nr 2 Wzór raportu
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 18
|
19-03-11 16:48 Gąska Aneta |
612.2KB | ||
SOPZ - zał. nr 3 Wzór oświadczenia
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 12
|
19-03-11 16:49 Gąska Aneta |
487.46KB | ||
SOPZ - zał. nr 4 Standardy projektowania oraz wykonawstwa oświetlenia ulicznego w Gminie Bieruń
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 13
|
19-03-11 16:49 Gąska Aneta |
1.26MB | ||
Ogłoszenie o wyniku postępowania
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 148
|
19-04-04 09:27 Gąska Aneta |
162.95KB | ||
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl