Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Ogłoszenia o zamówieniach

Temat Zawartość
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Bieruń 
Osoba odpowiedzialna za treść:  
Osoba wprowadzająca: Aneta Gąska 
Numer postępowania: IR.7011.1.2019 
Przedmiot zamówienia: „Budowa chodnika wzdłuż ul. Pszennej w Bieruniu” - dokumentacja projektowa 
Rodzaj zamówienia: Usługa 
Tryb postępowania: Zaproszenie do złożenia oferty 
Data ogłoszenia: 2019-03-11 
Termin składania ofert: 2019-03-28 
SIWZ:

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Gmina Bieruń ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie usługi – dokumentacji projektowej
o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro pn.:

„Budowa chodnika wzdłuż ul. Pszennej w Bieruniu”

i zaprasza do złożenia ofert cenowych.

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) ustawy nie stosuje się.


 I.        Opis przedmiotu zamówienia:

Zgodnie z załącznikiem nr 2 SOPZ


II.            Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

Kod główny:

71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

Kody pomocnicze:

71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

 

III.        Termin realizacji umowy:

7 miesięcy od daty podpisania umowy


IV.        Oferta powinna zawierać:

  1. formularz ofertowy wg. załączonego wzoru,
  2. kserokopię aktualnego wpisu do rejestru uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym,
  3. oświadczenie, że Wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
    z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.)

 V.        Opis sposobu obliczania ceny oferty:

  1. Cena podana w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, którego zakres określono w punkcie I.
  2. Cenę ostateczną oferty należy podać w formie określonej w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) jako cenę netto i cenę brutto – z wyszczególnieniem wysokości VAT (w złotych), wyrażone cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Cena ofertowa winna stanowić sumę netto i należnego podatku VAT.

  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

UWAGA:

Podatek VAT wynosi 23%.

Do oceny przyjmowane będą ceny brutto.

   VI.        Wybór najkorzystniejszej oferty:

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie cena ofertowa (C): 100 %

 

 VII.        Oświadczenia:

Oświadczenie, że Wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089, 1132)

VIII.        Umowa

Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.

 

   IX.        Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

Ofertę wraz z załącznikami (skany) prosimy przesłać e-mailem na adres: ">

do dnia 28.03.2019 r.

Pytania dot. treści zaproszenia można składać w formie elektronicznej e-mailem na adres: do dnia 20.03.2019 r. do godz. 10:00. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania, Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej Zamawiającego (zakładka: zamówienia publiczne).

    X.        Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:

Aneta Gąska, telefon (32) 780 09 78

 

   XI.        Informacje dotyczące udzielenia zamówienia:

Zamówienie zostanie udzielone wybranemu Wykonawcy wg. kryterium z pkt. VI.

 XII.        Unieważnienie postępowania:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub unieważnienia jego wyniku
na każdym jego etapie bez podawania przyczyn. Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie z tytułu odwołania lub unieważnienia postępowania.

 XIII.        Informacje formalne:

Termin związania ofertą: 30 dni od terminu wyznaczonego na przesłanie ofert,

Zamawiający o wyborze oferty poinformuje wybranego wykonawcę oraz zamieści informację
na stronie internetowej Zamawiającego (zakładka: zamówienia publiczne).

 XIV.        Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

Od Wykonawcy, który wygra postępowanie wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10 % ofertowej ceny brutto.

Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie może być wnoszone:

a)     w pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego,

b)    w poręczeniach bankowych,

c)     w gwarancjach bankowych,

d)    w gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)     w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r.  o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dopuszcza się wnoszenie zabezpieczenia do ustalonej kwoty w jednej lub kilku określonych wyżej formach.

Zabezpieczenie należy wnieść przed zawarciem umowy. Zabezpieczenie wnoszone w gwarancji bankowej może być wystawione przez bank krajowy lub zagraniczny.  Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego w ING Bank Śląski S.A. 89 1050 1399 1000 0090 3058 4701.

W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania umowy gwarancją i/lub poręczeniem – odpowiedzialność gwaranta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.

W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego umowy przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia w formie wskazanej w pkt b-e), w dokumencie zabezpieczenia należytego wykonania umowy należy wskazać nazwy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib lub wskazać nazwę
i siedzibę lidera konsorcjum oraz podmioty w imieniu, których wnosi zabezpieczenie.

Załączniki:

  1. Wzór formularza ofertowego
  2. SOPZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
  3. Wzór umowy.
  4. Wzór umowy dot. przetwarzania danych osobowych.
  5. Klauzula informacyjna dot. RODO .
 
Ogłoszenie o zmianach ogłoszenia:  
Zapytania i odpowiedzi:  
Uwagi:  
  Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
Kategoria: Powiązane pliki [ 11 ]
Zaproszenie do złożenia oferty Zaproszenie do złożenia oferty
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 14
19-03-11 16:45
Gąska Aneta
631.12KB
Zał. nr 1 Wzór formularza ofertowego Zał. nr 1 Wzór formularza ofertowego
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 14
19-03-11 16:45
Gąska Aneta
666.24KB
Zał. nr 2 SOPZ Zał. nr 2 SOPZ
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 18
19-03-11 16:46
Gąska Aneta
1.98MB
Zał. nr 3 Wzór umowy Zał. nr 3 Wzór umowy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 13
19-03-11 16:47
Gąska Aneta
3MB
Zał. nr 4 Wzór umowy dot. przetwarzania danych osobowych Zał. nr 4 Wzór umowy dot. przetwarzania danych osobowych
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 12
19-03-11 16:47
Gąska Aneta
353.72KB
Zał. nr 5 Klauzula informacyjna dot. RODO Zał. nr 5 Klauzula informacyjna dot. RODO
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 12
19-03-11 16:47
Gąska Aneta
1.01MB
SOPZ - zał. nr 1 Mapa poglądowa sytuacyjna SOPZ - zał. nr 1 Mapa poglądowa sytuacyjna
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 21
19-03-11 16:48
Gąska Aneta
333.36KB
SOPZ - zał. nr 2 Wzór raportu SOPZ - zał. nr 2 Wzór raportu
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 18
19-03-11 16:48
Gąska Aneta
612.2KB
SOPZ - zał. nr 3 Wzór oświadczenia SOPZ - zał. nr 3 Wzór oświadczenia
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 12
19-03-11 16:49
Gąska Aneta
487.46KB
SOPZ - zał. nr 4 Standardy projektowania oraz wykonawstwa oświetlenia ulicznego w Gminie Bieruń SOPZ - zał. nr 4 Standardy projektowania oraz wykonawstwa oświetlenia ulicznego w Gminie Bieruń
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 13
19-03-11 16:49
Gąska Aneta
1.26MB
Ogłoszenie o wyniku postępowania Ogłoszenie o wyniku postępowania
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 148
19-04-04 09:27
Gąska Aneta
162.95KB
Drukuj Liczba odwiedzin: 242581

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl