Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Ogłoszenia o zamówieniach

Temat Zawartość
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Bieruń 
Osoba odpowiedzialna za treść:  
Osoba wprowadzająca: Ewelina Kaczorowska 
Numer postępowania: IRD.7223.1.2018 
Przedmiot zamówienia: „Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg, parkingów i placów” 
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 
Tryb postępowania: zaproszenie do złożenia ofert cenowych 
Data ogłoszenia: 2018-01-03 
Termin składania ofert: 2018-01-10 
SIWZ:

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Gmina Bieruń ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych
o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro pn.:

„Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg, parkingów i placów”

i zaprasza do złożenia ofert cenowych.

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) ustawy nie stosuje się.

 

      I.        Opis przedmiotu zamówienia:

A)    Wymogi dotyczące użytych materiałów i wyrobów.

  • § Wielkości i wymiary znaków drogowych

Zamawiający określa wymaganą wielkość znaków jako średnie (S). Dopuszcza się znaki małe (M) tylko w celu zachowania jednolitości w ciągu istniejącego oznakowania.

Znaki mini (MI) stosuje się na:

-     słupkach przeszkodowych i tablicach kierujących,

-     drogach na obszarze zabudowanym, gdy warunki drogowe nie pozwalają na stosowanie znaków większych lub zastosowanie większych znaków pogorszyłoby warunki widoczności pieszych na przejściu dla pieszych,

-     na wąskich uliczkach zabytkowych miast,

-     na drogach wewnętrznych.

     Znaki A-7, B-20 powinny mieć taką samą grupę wielkości jak znaki na drodze
z pierwszeństwem przejazdu, jednak nie mniejszą niż znaki średnie.

            Dla poszczególnych grup wielkości znaków i ich kategorii, wymiary określono w załączniku do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. nr 220, poz. 2181 z późn. zm.).

  • § Widoczność znaków

            Dla zapewnienia widoczności znaku z odległości pozwalającej kierującemu pojazdem na jego spostrzeżenie, odczytanie i prawidłową reakcję, do wykonania lic znaków należy stosować materiały odblaskowe.

            Na drogach gminnych na znakach umieszczanych:

            - obok jezdni – należy stosować folię odblaskową typu 1 (za wyjątkiem znaków A-7, B-2,
B-20, D-6, D-6a, D-6b , dla których obowiązuje stosowanie folii typu 2)

            - nad jezdnią – należy stosować folię odblaskową typu 2.

            Odwrotna strona tarczy znaku i tabliczki, jeżeli nie jest wykorzystana do umieszczenia znaku
dla jadących z przeciwnego kierunku, powinna mieć barwę szarą. Na odwrotnej stronie tarczy znaku należy umieścić informacje zawierające dane identyfikujące producenta znaku, typ folii odblaskowej użytej do wykonania znaku, miesiąc i rok produkcji znaku.

            Dopuszcza się stosowanie folii pryzmatycznej odblaskowo-fluorescencyjnej żółto-zielonej lub pomarańczowej do wykonania lic znaków odblaskowych: A-10, A-17, A-30, tabliczki T- 27 (tzw. Agatka) oraz wykonanie lic znaków D-6, D-6a i D- 6b na tle w/w folii.

 

  • § Barwa i odblaskowość znaków

            Lica znaków drogowych powinny spełniać wymagania fotometryczne i kolorymetryczne w zakresie odblaskowości i barwy. Szczegółowe wymagania techniczne dla poszczególnych rodzajów folii odblaskowych są określone w aprobatach technicznych.

  • § Oznakowanie poziome

Oznakowanie poziome powinno charakteryzować się:

-     dobrą widocznością w ciągu całej doby,

-     wysokim współczynnikiem odblaskowości, również w warunkach dużej wilgotności np. podczas opadów deszczu,

-     zachowaniem minimalnych parametrów odblaskowości w całym okresie użytkowania,

-     odpowiednią szorstkością zbliżoną do szorstkości nawierzchni, na której są umieszczone,

-     odpowiednim okresem trwałości ,

-     odpornością na ścieranie i zabrudzenie.

Do oznakowania poziomego można stosować tylko materiały atestowane.

Na drogach gminnych Bierunia stosuje się oznakowanie cienkowarstwowe 0,3 – 0,8 mm przy pomocy farb odblaskowych.

  • § Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego

Na drogach można umieszczać urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie właściwie oznaczone, dla których:

-     wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa, wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie odpowiednich norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych – w odniesieniu do wyrobów podlegających tej certyfikacji;

-     dokonano oceny zgodności i wydano certyfikat zgodności lub deklaracje zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną – w odniesieniu do wyrobów nie podlegających certyfikacji;

-     wydano atest lub certyfikat w kraju wytworzenia, co, do których nie jest wymagane nadanie znaku bezpieczeństwa.

Urządzenia bezpieczeństwa ruchu powinny mieć wyraźne i trwałe oznakowanie podające nazwę lub znak towarowy oraz rok produkcji. Lica urządzeń powinny być odblaskowe. Odblaskowość tych urządzeń powinna być nie mniejsza niż znaków drogowych pionowych zastosowanych na danym odcinku drogi.

 

B)       Zakres robót został określony w przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia. Podane ilości zostały określone szacunkowo na bazie zamówień wykonywanych w latach ubiegłych. Materiał z demontażu nadający się do ponownego montażu zostanie przekazany do Zamawiającego, miejsce składowania jest zlokalizowane na osiedlu przy ul. Chemików w rejonie budynku 135-137. Wycena obejmuje pomniejszenie ceny o wartość pozyskanego złomu z demontażu (utylizacja i składowanie po stronie Wykonawcy).

C)    W ramach prawidłowego utrzymania stanu oznakowania pionowego Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia raz w miesiącu objazdu dróg gminnych będących w zarządzie Burmistrza Miasta Bierunia, oraz składanie raportu z dokonanych kontroli w terminie do 10-tego dnia następującego po kontroli.

D)    Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia do robót związanych z usunięciem skutków dewastacji lub uszkodzeń elementów oznakowania, powodujących zagrożenie bezpieczeństwa dla użytkowników dróg, m.in. znaku drogowego „STOP” lub „ustąp pierwszeństwa przejazdu”, w ciągu max. 4* godzin od momentu zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. Do pozostałych robót związanych z oznakowaniem Wykonawca powinien przystąpić w terminie max. 3* dni od momentu otrzymania pisemnego zlecenia.

* - kryterium ceny

E)    Wykonawca wykonana projekt tymczasowej organizacji ruchu (typowe schematy w celu zabezpieczenia pasa drogowego na czas wykonywania robót), uzyska uzgodnienie i zatwierdzenie w/w projektu (1 egz. zatwierdzonego projektu należy przekazać zamawiającemu).

F)    W kosztorysie ofertowym w kosztach pośrednich należy uwzględnić koszty oznakowania prowadzonych robót drogowych wraz z dostawą znaków, wynikających z organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.

G)    Wykonawca zapewnia prawidłowe oznakowanie miejsca robót wg w/w projektu tymczasowej organizacji ruchu (typowe schematy w celu zabezpieczenia pasa drogowego na czas wykonywania robót), oraz zapewnia odpowiednie warunki bezpieczeństwa na drogach w trakcie wykonywania robót.

H)     Wykonawca naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót.

I)      Wykonawca wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót – wersja elektroniczna z datami wykonania zdjęć, przed przystąpieniem do robót oraz po zakończeniu robót dla każdego zlecenia cząstkowego.

    II.        Zasady realizacji zleconych robót:

  1. Wymagania dotyczące terminów realizacji:

1)     w trybie awaryjnym: do 4* godzin od zgłoszenia Wykonawcy w zakresie zadań określonych, jako stwarzające zagrożenie bezpieczeństwa ruchu,

2)     w trybie zwykłym: podstawowym do 3* dni od zgłoszenia Wykonawcy
w zakresie pozostałych zleceń cząstkowych.

* - kryterium ceny

  1. Zasady realizacji zleconych robót:

1)     podstawą wykonywania prac związanych z realizacja zadania jest zlecenie cząstkowe, wysłane w formie pisemnej, dostarczone faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie (z późniejszym potwierdzeniem pisemnym),

2)     zlecenie telefoniczne może wydać osoba wskazana przez Zamawiającego do sprawowania nadzoru nad realizacją zadania lub pracownika Referatu Drogowego Urzędu Miejskiego w Bieruniu,

3)     Wykonawca zapewni prawidłowe oznakowanie miejsca robót wg. zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz zapewni odpowiednie warunki bezpieczeństwa na drogach w trakcie wykonywania robót,

4)     Wykonawca naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót.

   III.        Kontrola, odbiór oraz warunki i wymagania:

  1. Zamawiający wspólnie z Wykonawcą dokonywać będzie przeglądu kontrolnego
    w celu sprawdzenia, jakości prowadzonych prac związanych z utrzymaniem oznakowania.
  2. Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu dokumentację fotograficzną zakresu robót – wersja elektroniczna z datami wykonania zdjęć, przed przystąpieniem do robót oraz po zakończeniu robót dla każdego zlecenia cząstkowego.
  3. Zastosowane materiały muszą bezwzględnie spełniać wymogi określone
    w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. nr 220, poz. 2181 z późn. zm.).
  4. Należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, uwzględnia się w kolejności:

1)   Polskie Normy;

2)   polskie aprobaty techniczne;

3)   polskie specyfikacje techniczne;

4)   polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;

5)     krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570).

  1. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność wobec osób trzecich, za szkody wynikłe z niewykonania lub niewłaściwego wykonania prac wynikających z zakresu umowy.
  2. Podane w formularzu cenowym ilości prac są szacunkowe, co oznacza, że ich faktyczne ilości mogą odbiegać od szacunku, gdyż zlecanie prac odbywać się będzie wg. bieżących potrzeb Zamawiającego. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych prac danego rodzaju i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy do wysokości łącznej ceny ofertowej.

Kody CPV:

45233290-8 instalowanie znaków drogowych

45233270-2 malowanie nawierzchni parkingów

34299100-7 oznakowanie drogowe

45233280-5 Wznoszenie barier drogowych

 

Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji, jakości w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi 12 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy.

 

   IV.        Termin realizacji umowy:

do dnia 31.12.2018 r. lub do dnia wydatkowania środków na realizację zamówienia.

    V.        Oferta powinna zawierać:

  1. formularz ofertowy wg. załączonego wzoru,
  2. kserokopię aktualnego wpisu do rejestru uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym,
  3. kosztorys ofertowy.
  4. oświadczenie, że Wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
    z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089, 1132.)

   VI.        Opis sposobu obliczania ceny oferty:

  1. Cena podana w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, którego zakres określono w punkcie I.
  2. Kosztorys ofertowy, opracowany na podstawie załączonego przedmiaru robót (załącznik nr 3) wraz z wprowadzonymi przez Zamawiającego, do upływu terminu składania ofert, ewentualnymi zmianami, należy załączyć do oferty.
  3. Cenę ostateczną oferty należy podać w formie określonej w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) jako cenę netto i cenę brutto – z wyszczególnieniem wysokości VAT (w złotych), wyrażone cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Cena ofertowa winna stanowić sumę wszystkich pozycji kosztorysowych netto
i należnego podatku VAT.

  1. Kosztorys ofertowy zaleca się wykonać metodą uproszczoną. Nie należy dokonywać zmian ilości jednostek przedmiarowych oraz opisu pozycji przedmiarowej bez porozumienia z Zamawiającym.
  2. Kosztorys ofertowy musi być tożsamy z zakresem określonym w przedmiarze robót Zamawiającego. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią opisu pozycji kosztorysowej, a kosztorysem ofertowym, Zamawiający przyjmie, że skoro Wykonawca zapoznał się z przedmiarem, to opis pozycji kosztorysowej kosztorysu ofertowego jest tożsamy i odpowiada zakresem opisanej pozycji kosztorysowej wskazanej w przedmiarze robót.
  3. Kosztorys ofertowy musi być tak sporządzony, aby każda pozycja kosztorysowa zawierała całkowitą końcową wartość netto danej pozycji oraz jej cenę jednostkową netto (tj. cenę za jedną jednostkę przedmiaru – wraz z narzutami), z dokładnością do 1 grosza, podaną do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Ceny jednostkowe, które należy podawać do dwóch miejsc po przecinku, są cenami ryczałtowymi i nie podlegają waloryzacji w okresie realizacji zamówienia.
  5. Ceny należy przedstawić w polskich jednostkach monetarnych, stosując do zaokrągleń nw. zasadę:

a)     wynik działań arytmetycznych powyżej dwóch miejsc po przecinku zaokrąglać: do cyfry 4 włącznie – w dół, od cyfry 5 – w górę.

W przypadku podania cen jednostkowych powyżej dwóch miejsc po przecinku, Zamawiający dokona jedynie korekty wartości pozycji (do dwóch miejsc po przecinku), pozostawiając niezmienioną cenę jednostkową. Według tej zasady nastąpi również rozliczenie robót.

  1. Brak pozycji kosztorysowej wymienionej w przedmiarze robót uważany będzie jako błąd w obliczeniu ceny i skutkować będzie odrzuceniem oferty, jeżeli Zamawiający nie będzie mógł jej uzupełnić z uwagi na brak odpowiadającej jej pozycji w innym miejscu kosztorysu ofertowego, czyli nie będzie znał ceny jednostkowej.
  2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

 UWAGA:

Ceny materiałów należy przyjmować, jako ceny pierwszego gatunku.

Podatek VAT wynosi 23%.

Do oceny przyjmowane będą ceny brutto.

 VII.        Wybór najkorzystniejszej oferty:

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie przedstawione niżej kryteria:

    1.1  Cena ofertowa (C): 60 %

Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najtańszej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 i przez wagę tego kryterium. Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium cena wynosi 60. Do oceny przyjmowane będą ceny brutto.

C = (CN : CB) x 100 x 60%

C – liczba punktów w kryterium cena brutto

CN – cena brutto oferty z najniższa ceną

CB – cena brutto oferty badanej

Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

 1.2  Termin rozpoczęcia zlecenia cząstkowego (TRC): 20 %

Ocenie będzie podlegał termin rozpoczęcia robót określonych w zleceniu cząstkowym (§ 3 pkt 3 umowy). Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, wskazany termin rozpoczęcia zamówienia cząstkowego nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wykonania robót. Wykonawca, który zaoferuje: termin rozpoczęcia robót zlecenia cząstkowego: do 3 dni roboczych – otrzyma 0 pkt.

Za skrócenie w/w terminu zostaną przyznane punkty wg niże wymienionej zasady:

10 pkt. - za skrócenie terminu do 2 dni roboczych;

20 pkt. - za skrócenie terminu do 1 dnia roboczego.

Ilość punktów w niniejszym kryterium jest równoznaczna z ilością przyznanych punktów procentowych. Wskazanie terminu rozpoczęcia robót innego niż mieszczącego się w przedziale 1-3 tj. do 1 dnia roboczego, do 2 dni roboczych, do 3 dni roboczych, skutkować będzie przyznaniem Wykonawcy w tym kryterium 0 punktów, natomiast w przypadku wyboru oferty tego Wykonawcy, jako najkorzystniejszej, w umowie zostanie wpisany termin max tj. do 3 dni roboczych.

 1.3 Termin przystąpienia do zabezpieczenia w trybie awaryjnym (TZ): 20 %

Ocenie będzie podlegał termin dot. przystąpienia do zgłoszeń oznaczonych w zgłoszeniu Zamawiającego, jako stwarzające zagrożenie bezpieczeństwa ruchu (§ 3 pkt 4 umowy). Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, max. termin przystąpienia do przedmiotowego zabezpieczenia nie może być dłuższy niż 4 godziny od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego lub Straż Miejską w Bieruniu konieczności wykonania takiego zabezpieczenia. Wykonawca, który zaoferuje: termin zabezpieczenia: do 4 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego lub Straż Miejską w Bieruniu – otrzyma 0 pkt.

Za skrócenie w/w terminu zostaną przyznane punkty wg niże wymienionej zasady:

20 pkt. - za skrócenie terminu do 2 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego lub Straż Miejską w Bieruniu konieczności wykonania takiego zabezpieczenia.

Ilość punktów w niniejszym kryterium jest równoznaczna z ilością przyznanych punktów procentowych. Wskazanie terminu zabezpieczenia ubytków innego niż „do 2 godzin” lub „do 4 godzin”, skutkować będzie przyznaniem Wykonawcy w tym kryterium 0 punktów, natomiast w przypadku wyboru oferty tego Wykonawcy, jako najkorzystniejszej, w umowie zostanie wpisany termin max tj. do 4 godzin.

 1.4 Łączna liczba uzyskanych punktów - R (max.100), stanowić będzie sumę liczby punktów w kryteriach: cena, termin rozpoczęcia zlecenia cząstkowego i termin przystąpienia do zabezpieczenia w trybie awaryjnym (R = C+ TRC + TZ) może max. wynosić 100 pkt.

 VIII.        Oświadczenia:

Oświadczenie, że Wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089, 1132)

   IX.        Umowa

Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia.

Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie wartości umownej do wysokości 20% wynagrodzenia całkowitego brutto w przypadku min. zmian ilości wykonanych robót, a wynikających z rozliczenia kosztorysowego robót (ryczałtowo-ilościowego).

 X.        Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

Ofertę wraz z załącznikami (skany) prosimy przesłać e-mailem na adres: ">

do dnia 10.01.2018r.

Pytania dot. treści zaproszenia można składać w formie elektronicznej e-mailem na adres: do dnia 05.01.2018 r. do godz. 10:00. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania, Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej Zamawiającego (zakładka: zamówienia publiczne).

XI.        Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:

Aneta Gąska, telefon (32) 324 24 00, wewn. 447

Ewelina Kaczorowska, telefon (32) 324 24 00, wewn. 447

 

 XII.        Informacje dotyczące udzielenia zamówienia:

Zamówienie zostanie udzielone wybranemu Wykonawcy wg. kryterium z pkt. VII.

XIII.        Unieważnienie postępowania:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub unieważnienia jego wyniku
na każdym jego etapie bez podawania przyczyn. Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie z tytułu odwołania lub unieważnienia postępowania.

 XIV.        Informacje formalne:

Termin związania ofertą: 30 dni od terminu wyznaczonego na przesłanie ofert,

Zamawiający o wyborze oferty poinformuje wybranego wykonawcę oraz zamieści informację
na stronie internetowej Zamawiającego (zakładka: zamówienia publiczne).

 
Ogłoszenie o zmianach ogłoszenia:  
Zapytania i odpowiedzi:  
Uwagi:  
  Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
Kategoria: Powiązane pliki [ 7 ]
Zaproszenie.pdf Zaproszenie.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 21
18-01-03 11:46
Kaczorowska Ewelina
1.13MB
Zał. nr 1 FORMULARZ OFERTOWY.pdf Zał. nr 1 FORMULARZ OFERTOWY.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 26
18-01-03 11:48
Kaczorowska Ewelina
118.45KB
Zał. nr 2 WZÓR UMOWY.pdf Zał. nr 2 WZÓR UMOWY.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 15
18-01-03 11:49
Kaczorowska Ewelina
1.68MB
Zał. nr 3 PRZEDMIAR.pdf Zał. nr 3 PRZEDMIAR.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 32
18-01-03 11:51
Kaczorowska Ewelina
429.01KB
zał. nr 1 FORMULARZ OFERTOWY PO ZMIANACH Z DNIA 05.01.2017 r..pdf zał. nr 1 FORMULARZ OFERTOWY PO ZMIANACH Z DNIA 05.01.2017 r..pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 18
18-01-05 11:40
Kaczorowska Ewelina
1.03MB
WYNIK POSTĘPOWANIA.pdf WYNIK POSTĘPOWANIA.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 233
18-01-17 14:55
Kaczorowska Ewelina
90.42KB
II OGŁOSZENIE O WYNIKU PO ODSTĄPIENIU FIRMY UNISTOP.pdf II OGŁOSZENIE O WYNIKU PO ODSTĄPIENIU FIRMY UNISTOP.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 174
18-01-24 15:18
Kaczorowska Ewelina
92.03KB
Drukuj Liczba odwiedzin: 242589

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl