Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Ogłoszenia o zamówieniach

Temat Zawartość
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Bieruń 
Osoba odpowiedzialna za treść:  
Osoba wprowadzająca: Grzegorz Bienioszek 
Numer postępowania: GNF.042.1.1.2017 
Przedmiot zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji Projektu pn. „Budowa platformy zintegrowanych usług publicznych Miasta Bierunia” 
Rodzaj zamówienia: Usługa 
Tryb postępowania: Procedura otwarta poniżej 30 000 Euro 
Data ogłoszenia: 2017-01-23 
Termin składania ofert: 2017-01-30 
SIWZ:

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej

 

W związku z realizacją projektu pn. „Budowa platformy zintegrowanych usług publicznych Miasta Bierunia””, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej II Cyfrowe Śląskie, Działania 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych  

 

zapraszam Państwa do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zadania nie podlegającego procedurom Prawa zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) w trybie rozeznania rynku, polegającego na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji Projektu pn. „Budowa platformy zintegrowanych usług publicznych Miasta Bierunia”.

 

Kody CPV:       72220000-3   Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwa informatycznego

72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacje, opracowania oprogramowania, internetowe i wsparcie

72200000-7  Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

721000000-6 Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego

79421000-1  Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

 

  1. I.              Opis przedmiotu zamówienia:

 

1. Informacje ogólne:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji Projektu pn. „Budowa platformy zintegrowanych usług publicznych Miasta Bierunia”.

 

2. Zakres realizowanego projektu:

Realizacja projektu jest istotnym strategicznie elementem etapu rozbudowy istniejącej infrastruktury teleinformatycznej o nowe rozwiązania aplikacyjne, systemowe oraz sprzętowe, dzięki którym możliwe będzie wdrażanie nowych oraz wdrażanie bardziej dojrzałych elektronicznych usług publicznych.

Celem głównym projektu jest: „Intensyfikacja wykorzystania technologii ICT do budowy, uruchomienia i upowszechnienia nowych jakościowo oraz dojrzałych, elektronicznych usług publicznych dla mieszkańców i przedsiębiorców, w tym do usprawnienia procesów administracyjnych i dostarczenia wiarygodnej informacji zarządczej, poprzez integrację systemów „back-office” i „front-office” uzyskaną dzięki wdrożeniu nowych aplikacji w ramach Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą (ZSZG) oraz dzięki wdrożeniu platformy zintegrowanych usług publicznych”. Wymiernym rezultatem realizacji Projektu będzie skrócenie czasu potrzebnego do załatwienia większości spraw związanych
z realizacją zadań wspieranych przez wdrażany System, w tym usprawnienie stanowiskowych procedur pracy w urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych objętych realizacją Projektu.

 

3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

  1. Zapoznanie się Inżyniera Projektu ze zgromadzoną dokumentacją dotyczącą Projektu, w tym
    w szczególności z wnioskiem i umową o dofinansowanie Projektu, Koncepcją techniczną Projektu, itp.
  2. Wykonawca będzie zobowiązany do:

a)     opracowania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami dla zamówienia na wyłonienie Wykonawcy rzeczowej realizacji zadania w ramach projektu pn. „Budowa platformy zintegrowanych usług publicznych Miasta Bierunia” - w terminie do 40 dni od daty zawarcia umowy.

b)    opracowania Zapytania ofertowego wraz z załącznikami dla zamówienia na wyłonienie Wykonawcy realizującego Promocję projektu  - w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy;

c)     opracowania Zapytania ofertowego wraz z załącznikami dla zamówienia na wyłonienie Wykonawcy realizującego Szkolenia w ramach projektu - w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy.

  1. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 winny być opracowane w szczególności zgodnie z: zapisami Wniosku o dofinansowanie realizacji projektu, ustawy Prawo zamówień publicznych, Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności z dnia 19 września 2016 r. z póżn. zm., a także uregulowaniami wewnętrznymi Zamawiającego.
  2.  Opracowanie kompletnej dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej dla przygotowania
    i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych na realizację i wdrożenie Projektu oraz uzyskanie jej akceptacji przez kierownika zamawiającego w zakresie:

a)     szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia obejmującego realizację i wdrożenie Projektu, warunków, kryteriów oceny ofert,

b)    ustalanie wartości zamówienia obejmującego realizację i wdrożenie Projektu,

c)     opracowania wszelkich projektów dokumentów dotyczących przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności: ogłoszenia o zamówieniu, zmian ogłoszenia o zamówieniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wyjaśnień treści specyfikacji istotnych warunków zgodnie z postanowieniami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, wzorów umów, wykazów oświadczeń, załączników, pism,

d)    przygotowywanie pisemnych opinii dla kierownika zamawiającego, między innymi w sprawach: wykonywanych czynności, oceny złożonych ofert i rozstrzygnięć podejmowanych w procedurze przeprowadzania w trybie przetargu nieograniczonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację i wdrożenie Projektu, innych związanych z prowadzonym postępowaniem,

e)     ocena wraz z uzasadnieniem zaproponowanego przez wykonawcę Projektu np.: sposobu organizacji realizowanych prac, procesu realizacji i wdrożenia, w tym podziału kompetencji, zadań i czynności oraz sposobu komunikacji w Projekcie,

f)     ocena wszystkich złożonych w postępowaniach ofert wraz z załączonymi dokumentami w tym m.in.:

- ocena załączonego do oferty harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji i wdrożenia Projektu pod względem jego zgodności z założeniami Projektu,

- ocena procedur i mechanizmów przedstawionych w ofertach wykonawców pod względem np. zapewnienia odpowiedniej jakości budowanego i wdrażanego systemu oraz zgodności założonych do osiągnięcia celów w odniesieniu do założeń zawartych w projekcie,

g)    w przypadku postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą, skargowego przed Sądem Okręgowym - przygotowanie wymaganych dokumentów, opracowanie stanowisk i udział Inżyniera Projektu w rozprawach przed tymi organami.

  1. Wszystkie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, muszą być przygotowane
    i przeprowadzone zgodnie z stanem prawnym na dzień ogłoszenia postępowania.
  2. Sprawdzanie faktur wystawianych przez Wykonawców, a także potwierdzanie wykonania robót, usług, dostaw objętych fakturami w ramach realizacji projektu.
  3. Sporządzanie wniosków o płatność.
  4. Sprawdzenie dokumentacji powykonawczej.
  5. Terminowe sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji na aktualnych wzorach, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie, procedur, standardów, instrukcji, wytycznych oraz innych obowiązujących dokumentów.
  6. Opracowywanie projektów dokumentów związanych z realizacją projektu. Wszystkie dokumenty związane z realizacją przedmiotowego projektu sporządzone przez Wykonawcę muszą być uzgadniane z Zamawiającym.
  7. Czynne uczestnictwo w Komisjach przetargowych powołanych przez Zamawiającego.
  8. Przygotowywanie i przeprowadzanie rozpoznania rynku w zakresie wszystkich zamówień publicznych w ramach projektu.
  9. Przygotowywanie treści opisu faktur i innych dokumentów księgowych do wypłaty.
  10. Weryfikacja zgodności wydatków z wydatkami zapisanymi we wniosku o dofinansowanie.
  11. Opracowanie szczegółowego planu realizacji i wdrożenia Projektu, w tym:

a)            przygotowanie Harmonogramu Prac w Projekcie w szczególności uwzględniających optymalną realizację prac projektowych, wdrażania zastosowanych rozwiązań uzyskanie ewentualnych zgód/decyzji administracyjnych,

b)            sporządzanie i przedstawianie zamawiającemu w odstępach miesięcznych pisemnych sprawozdań z przebiegu realizacji Projektu.

c)            uczestniczenie w naradach koordynacyjnych, organizowanych przez zamawiającego co najmniej raz w miesiącu, proponowanie rozstrzygnięć w przypadku zgłaszanych przeszkód związanych z realizacją i wdrażaniem Projektu.

  1. Sprawowanie nadzoru nad realizacją i wdrożeniem Projektu, w tym systematyczna kontrola rzeczowej realizacji Projektu obejmująca:

a)            potwierdzanie merytorycznej zgodności z projektem zastosowanych rozwiązań, liczby, klasy urządzeń i instalacji, poprawności ich montażu oraz konfiguracji zgodnej z zamierzonym efektem działania, starannego przygotowania zbudowanego systemu do wdrożenia, przeprowadzenia procesu wdrożenia systemu. Branie udziału wraz z zamawiającym w dokonaniu czynności odbioru końcowego, przygotowaniu dokumentów niezbędnych dla rozliczenia umowy z wykonawcą Projektu,

b)            organizacyjną i terminową zgodność Projektu z przyjętym przez zamawiającego Harmonogramem rzeczowo – finansowym,

c)            uczestniczenie w przeprowadzaniu koniecznych prób i testów potwierdzających uzyskanie wymaganych parametrów i funkcjonalności systemu,

d)            identyfikację wad i usterek, proponowanie rozwiązań alternatywnych pozwalających na wyeliminowanie stwierdzonych wad czy usterek,

e)            przygotowanie materiałów i dokumentów w trakcie realizacji i wdrażania Projektu dla planowanych kontroli, prowadzonych w trakcie realizacji Projektu oraz w okresie trwałości projektu,

f)             zestawienie uzyskanych wartości wskaźników produktu, osiągniętych dzięki realizacji Projektu,

g)            sprawowanie nadzoru nad uruchomieniem i realizacją poszczególnych etapów Projektu. Potwierdzanie wszelkich dokumentów (np. protokołów, zestawień) wytworzonych w związku z realizacją Projektu,

h)            uczestniczenie w czynnościach odbioru poszczególnych etapów prac oraz odbioru końcowego wdrożonego i zrealizowanego Projektu, a także sporządzenie uzgodnionych z Zamawiającym niezbędnych dokumentów, w tym protokołów zdawczo - odbiorczych.

  1. Opracowanie założeń polityki rachunkowości dla potrzeb realizacji i rozliczenia projektu uwzględniającej zasady polityki rachunkowości zamawiającego oraz zasady rozliczania i kwalifikowania wydatków otrzymanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
  2. Realizacja innych obowiązków wynikających z zapisów wniosku aplikacyjnego, które będą obejmować m.in.:

a)            nadzór techniczny nad projektem,

b)            wsparcie organizacji procesu inwestycyjnego – wybór oraz ostateczne opracowanie zasad organizacji Projektu, które zastosować będą musieli pozostali wykonawcy tego przedsięwzięcia  nadzór techniczny nad projektem,

c)            doradztwo i udział w przeprowadzeniu procedur o udzielenie zamówień publicznych,

d)            doradztwo i nadzór przy wdrażaniu i udział w odbiorze produktów projektu,

e)            kontrola jakości wraz z monitoringiem i oceną ryzyka na każdym etapie realizacji projektu,

f)             współpraca z wykonawcami w zakresie niezbędnym do realizacji celów projektu,

g)            doradztwo w zakresie oceny poprawności akceptacji wyników testów akceptacyjnych produktów i usług dostarczonych przez wykonawców poszczególnych etapów projektu,

h)            kontrola techniczna przeprowadzenia instalacji i wdrożenia systemu.

  1. Realizacja innych czynności i zadań nie wymienionych w niniejszym zakresie, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji projektu.
  2. Informowanie zamawiającego o wszelkich problemach pojawiających się podczas realizacji projektu związanych m.in. z brakiem zgodności wykonywanych przez wykonawcę prac z zapisami dokumentacji technicznej oraz innych dokumentów dotyczących projektu oraz proponowanie rozwiązań zaistniałych sytuacji.
  3. W uzgodnieniu z Zamawiającym podejmowanie kroków w celu uniknięcia problemów w trakcie realizacji projektu.
  4. Wykonawca jest zobowiązany do działań informacyjno - promocyjnych zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014 - 2020 z dnia 30.04.2015 r. z późn. zm.; Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14 czerwca 2016 r. z późn. zm.; Księgą Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 z października 2015 r. z póź. zm.

4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

  1. Termin realizacji zamówienia – od daty zawarcia umowy do dnia 30.11.2017 r., z możliwością przedłużenia do 31.12.2017 r.  z zastrzeżeniem że:
    1. opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami dla zamówienia na wyłonienie Wykonawcy rzeczowej realizacji zadania w ramach projektu pn. „Budowa platformy zintegrowanych usług publicznych Miasta Bierunia” wykonane będzie do 40 dni od daty zawarcia umowy.
    2. opracowanie Zapytania ofertowego wraz z załącznikami dla zamówienia na wyłonienie Wykonawcy realizującego Promocję projektu wykonane będzie do 60 dni od daty zawarcia umowy;
    3. opracowanie Zapytania ofertowego wraz z załącznikami dla zamówienia na wyłonienie Wykonawcy realizującego Szkolenia w ramach projektu wykonane będzie do 60 dni od daty zawarcia umowy.

 

 

 

  1. II.            Warunki udziału w postępowaniu:

O udzieleniu zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.

1. Wykluczeniu z postępowania podlegać będzie wykonawca, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

2. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu w Oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 4 Zaproszenia do złożenia propozycji cenowej. Wykonawca dołącza oświadczenie do Propozycji cenowej.

3. Brak niniejszego oświadczenia skutkować będzie odrzuceniem Propozycji cenowej.

 

2.1. Wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia

 

1. Zamawiający nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a)   uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b)   posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika  z przepisów prawa,

c)   pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d)   pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2. Oświadczenie o braku ww. powiązań stanowi Załącznik nr 3 do Zaproszenia do złożenia propozycji cenowej. Wykonawca dołącza oświadczenie do Propozycji cenowej.

3. Brak niniejszego oświadczenia skutkować będzie odrzuceniem oferty.

 

2.2. Warunki zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie wykonanych usług:

  1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie z należytą starannością wykonał:

Co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowym zarządzaniu projektem informatycznym na wszystkich etapach jego realizacji. Wymagane jest, aby każda z usług spełniła następujące warunki:

-    obejmowała co najmniej następujące obszary merytoryczne: doradztwo techniczne - z zakresu budowy architektury systemu teleinformatycznego, doradztwo finansowe - rozliczanie środków finansowych przeznaczonych na realizację projektu, doradztwo z zakresu przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych obejmujące co najmniej opracowanie projektów SIWZ,

-    dotyczyła zarządzania projektem / kontraktem o wartość inwestycyjnej co najmniej:
1 000 000,00 zł brutto każdy.

Dokumentem potwierdzającym spełnienie niniejszego warunku jest Wykaz usług wraz z dowodami  potwierdzającymi należyte wykonanie usługi np. referencje, protokół odbioru – Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia.

2.2. Doświadczenie w zakresie personelu:

1.   Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia  następujące osoby:

A) Kierownika projektu – osoba, która posiada:

a)     co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami informatycznymi,

b)    wyższe wykształcenie informatyczne,

c)     udział w roli kierownika projektu w minimum dwóch projektach obejmujących zaprojektowanie lub budowę albo dostawę, lub instalację, lub konfigurację, lub wdrożenie systemu teleinformatycznego o wartości zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł brutto każde,

d)    certyfikat wydany przez uprawniony podmiot niezależny od Wykonawcy, potwierdzający posiadanie wiedzy i umiejętności w zakresie stosowania powszechnie uznanych metodyk zarządzania projektem, adekwatny do metodyki zarządzania projektem zastosowanej przez Wykonawcę.

Dokumentem potwierdzającym spełnienie niniejszego warunku jest „Wykaz osób” – Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.

B) Eksperta ds. zamówień publicznych (minimum 1 osoba) – osoba, która posiada:

a)   doświadczenie zawodowe w przygotowaniu i przeprowadzeniu co najmniej dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego z zastosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert.

b)   doświadczenie zawodowe w opracowaniu co najmniej dwóch opinii / analiz z zakresu zamówień publicznych, dotyczących projektów inwestycyjnych.

Dokumentem potwierdzającym spełnienie niniejszego warunku jest „Wykaz osób” – Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.

C) Eksperta ds. rozliczeń i przepływów finansowych (minimum 1 osoba) – osoba, która posiada:

a)   doświadczenie zawodowe w zakresie przeprowadzania rozliczeń finansowych i płatności, w tym rozliczeń finansowych i płatności dla co najmniej dwóch projektów o wartości rozliczonych środków finansowych minimum 1 000 000,00 PLN brutto każdy, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert..

Dokumentem potwierdzającym spełnienie niniejszego warunku jest „Wykaz osób” – Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.

 

Wymieniony powyżej skład personelu Wykonawcy należy traktować, jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy. Wykonawca powinien dostarczyć ww. osobom niezbędne wsparcie i pomoc ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty operacyjne i wynagrodzenie całego personelu muszą być zawarte w cenie oferty.

Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk, tzn. jedna osoba na dwa lub więcej stanowiska, ze względu na fakt wykonywania przez poszczególne osoby rozłącznych zadań, przy czym nie można wykluczyć konieczności ich wykonywania w tym samym czasie w różnych miejscach Gminy Bieruń.

  1. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu będą:

a)     Wykaz usług – Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia wraz z dowodami  potwierdzającymi należyte wykonanie usługi np. referencje, protokół odbioru. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług winny zostać złożone w oryginale bądź w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

b)    Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.

c)     Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym - Załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia,

d)    Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku innych podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do niniejszego Zaproszenia.

  1. Wszystkie dokumenty powinny być podpisane własnoręcznie przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w miejscach zaznaczonych, w taki sposób aby tożsamość tej osoby/ osób była identyfikowalna (np. podpis opatrzony imienną pieczęcią lub czytelny podpis).

 

  1. III.           Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
  2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:

Cena [PLN] waga 55%

Doświadczenie Kierownika projektu – waga 45 %

  1. Ocena ofert będzie się odbywała wg następującej zasady:

Pi = PC,i + PD,i

gdzie:

Pi – liczba punktów przyznanych ofercie

PC,i = Cmin/Ci × 55 – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium cena:

Cmin – cena brutto oferty z najniższą ceną

Ci – cena brutto oferty badanej

PD,i   –  liczba  punktów  przyznanych  ofercie  w  kryterium  doświadczenie  osób  wyznaczonych  do  realizacji zamówienia (doświadczenie Kierownika projektu),
wg poniżej wskazanych zasad:

  • w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że osoba wskazana na stanowisko Kierownika projektu pełniła usługę związaną z pełnieniem funkcji kierownika w dwóch projektach obejmujących zaprojektowanie lub budowę albo dostawę, lub instalację, lub konfigurację, lub wdrożenie systemu teleinformatycznego o wartości zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł brutto każde – 0 pkt,
  • w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że osoba wskazana na stanowisko Kierownika projektu pełniła usługę związaną z pełnieniem funkcji kierownika w trzech projektach obejmujących zaprojektowanie lub budowę albo dostawę, lub instalację, lub konfigurację, lub wdrożenie systemu teleinformatycznego o wartości zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł brutto każde – 15 pkt,
  • w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że osoba wskazana na stanowisko Kierownika projektu pełniła usługę związaną z pełnieniem funkcji kierownika w czterech projektach obejmujących zaprojektowanie lub budowę albo dostawę, lub instalację, lub konfigurację, lub wdrożenie systemu teleinformatycznego o wartości zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł brutto każde – 30 pkt,
  • w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że osoba wskazana na stanowisko Kierownika projektu pełniła usługę związaną z pełnieniem funkcji kierownika w pięciu lub więcej projektach obejmujących zaprojektowanie lub budowę albo dostawę, lub instalację, lub konfigurację, lub wdrożenie systemu teleinformatycznego o wartości zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł brutto każde – 45 pkt,

Maksymalna liczba punktów (Pi) jaką może uzyskać oferta wynosi 100 %.

  1. Dokumentami potwierdzającymi kryterium doświadczenie Kierownika projektu będzie wykaz osób, który stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi np. referencje.
  2. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług winny zostać złożone w oryginale bądź w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
  3. Zamawiający udzieli  niniejszego zamówienia  temu Wykonawcy, którego oferta została  oceniona, jako najkorzystniejsza (uzyska łącznie największą ilość punktów) w oparciu
    o podane kryteria wyboru.
  4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  5. Oferta oraz wszystkie oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w miejscach zaznaczonych, w taki sposób aby tożsamość tej osoby/ osób była identyfikowalna (np. podpis opatrzony imienną pieczęcią lub czytelny podpis).

 

  1. IV.          Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
  • formularz propozycji cenowej wg załączonego wzoru - Załącznik nr 6 do niniejszego Zaproszenia do złożenia propozycji cenowej,
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania propozycji cenowej,
  • wykaz wykonanych usług – Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia wraz z dowodami  potwierdzającymi należyte wykonanie usługi,
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia,
  • oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym - Załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia,
  • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku innych podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do niniejszego Zaproszenia.

 

  1. V.            Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
  • w cenę propozycji należy wliczyć obowiązujący podatek VAT,
  • cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest ceną ryczałtową obowiązującą przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji,
  • Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom, która uzyska największą liczbę punktów wg kryteriów określonych w pkt. III.

 

  1. VI.          Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
  • propozycję cenową należy sporządzić w języku polskim,
  • podpisaną propozycję cenową proszę przesłać mailem do dnia 30.01.2017 r.
    do godz. 10:00
    na adres ,

lub

  • należy sporządzić czytelną i trwałą techniką, podpisać i złożyć w terminie
    do dnia 30.01.2017 r. do godz. 10:00 w zaklejonej kopercie
    w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Bieruniu, ul. Rynek 14, 43-150 Bieruń (miejsce: KANCELARIA - parter),

-          na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:         

Propozycja cenowa na realizację usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji Projektu pn. „Budowa platformy zintegrowanych usług publicznych Miasta Bierunia”

- propozycja cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy nie otwarta,

  • Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu do jej składania.

 

  1. VII.         Termin związania z ofertą

Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

  1. VIII.           Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:

Zamawiający upoważnia do kontaktów z wykonawcami w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Bieruniu tj.: w poniedziałek od 730 do 1700, od wtorku do czwartku od 730 do 1530, w piątek od 730 do 1400 następujące osoby:

Grzegorz Bienioszek – Referat Informatyki tel. 32/324-24-30

Anna Wilk – Biuro Funduszy Zewnętrznych tel. 32/324-24-33

 

  1. IX.           Informacje dotyczące zawierania umowy:
  • w terminie niezwłocznym od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej wybrany Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć podpisaną umowę do siedziby Zamawiającego,
  • umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.

 

X.         Warunki zmiany umowy

  1. Dopuszcza się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
  2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności tej zmiany.
  3. Szczegółowe zapisy dotyczące zmiany umowy zawiera Załącznik nr 5 do Zaproszenia do złożenia propozycji cenowej - wzór umowy.

 

  1. XI.          Informacje dotyczące udzielenia zamówienia:

Zamówienie zostanie udzielone wybranemu Wykonawcy wg kryteriów określonych z pkt III.

 

  1. XII.         Informacje formalne:

1. Zamawiający zawiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty za pomocą strony internetowej, na której zamieszczone zostało Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania wraz z podaniem uzasadnienia. Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie z tytułu unieważnienia postępowania.

3. Jeżeli Wykonawca, którego propozycja cenowa została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną propozycję cenową najkorzystniejszą spośród złożonych, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

4. Odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców do Zaproszenia do złożenia propozycji cenowej będą przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie 2 dni od otrzymania pytania.

 

 

……………………………………..                                                                   …….………………………….

parafa osoby przygotowującej                                                                       podpis Zamawiającego

 

 

 

W załączeniu

1)     Wzór „wykaz usług”  – Załącznik nr 1

2)     Wzór „wykaz osób” – Załącznik nr 2

3)     Wzór oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym - Załącznik nr 3

4)     Wzór oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku innych podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4

5)     Wzór umowy – Załącznik nr 5

6)     Wzór formularza „Propozycja cenowa” - Załącznik nr 6

 
Ogłoszenie o zmianach ogłoszenia:  
Zapytania i odpowiedzi:  
Uwagi:  
  Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
Kategoria: Powiązane pliki [ 7 ]
INŻYNIER PROJEKTU INŻYNIER PROJEKTU
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 285
17-01-23 15:11
Bienioszek Grzegorz
11.55MB
Załącznik nr 1 - Wykaz usług Załącznik nr 1 - Wykaz usług
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 299
17-01-23 15:21
Bienioszek Grzegorz
155.5KB
Załącznik nr 2 - Wykaz osób Załącznik nr 2 - Wykaz osób
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 297
17-01-23 15:23
Bienioszek Grzegorz
152KB
Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 315
17-01-23 15:23
Bienioszek Grzegorz
783.44KB
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku innych podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku innych podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 275
17-01-23 15:25
Bienioszek Grzegorz
146.5KB
Załącznik nr 6 - Propozycja cenowa Załącznik nr 6 - Propozycja cenowa
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 266
17-01-23 15:26
Bienioszek Grzegorz
154KB
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 267
17-02-07 15:06
Bienioszek Grzegorz
578.72KB
Drukuj Liczba odwiedzin: 242587

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl