Klawisze Dostępności
Temat | Zawartość |
---|---|
Nazwa i adres zamawiającego: | Gmina Bieruń |
Osoba wprowadzająca: | Grzegorz Bienioszek |
Numer postępowania: | GNF.042.1.1.2017 |
Przedmiot zamówienia: | Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji Projektu pn. „Budowa platformy zintegrowanych usług publicznych Miasta Bierunia” |
Rodzaj zamówienia: | Usługa |
Tryb postępowania: | Procedura otwarta poniżej 30 000 Euro |
Data ogłoszenia: | 2017-01-23 |
Termin składania ofert: | 2017-01-30 |
SIWZ: | Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
W związku z realizacją projektu pn. „Budowa platformy zintegrowanych usług publicznych Miasta Bierunia””, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej II Cyfrowe Śląskie, Działania 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych
zapraszam Państwa do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zadania nie podlegającego procedurom Prawa zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) w trybie rozeznania rynku, polegającego na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji Projektu pn. „Budowa platformy zintegrowanych usług publicznych Miasta Bierunia”.
Kody CPV: 72220000-3 Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwa informatycznego 72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacje, opracowania oprogramowania, internetowe i wsparcie 72200000-7 Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania 721000000-6 Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
1. Informacje ogólne: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji Projektu pn. „Budowa platformy zintegrowanych usług publicznych Miasta Bierunia”.
2. Zakres realizowanego projektu: Realizacja projektu jest istotnym strategicznie elementem etapu rozbudowy istniejącej infrastruktury teleinformatycznej o nowe rozwiązania aplikacyjne, systemowe oraz sprzętowe, dzięki którym możliwe będzie wdrażanie nowych oraz wdrażanie bardziej dojrzałych elektronicznych usług publicznych. Celem głównym projektu jest: „Intensyfikacja wykorzystania technologii ICT do budowy, uruchomienia i upowszechnienia nowych jakościowo oraz dojrzałych, elektronicznych usług publicznych dla mieszkańców i przedsiębiorców, w tym do usprawnienia procesów administracyjnych i dostarczenia wiarygodnej informacji zarządczej, poprzez integrację systemów „back-office” i „front-office” uzyskaną dzięki wdrożeniu nowych aplikacji w ramach Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą (ZSZG) oraz dzięki wdrożeniu platformy zintegrowanych usług publicznych”. Wymiernym rezultatem realizacji Projektu będzie skrócenie czasu potrzebnego do załatwienia większości spraw związanych
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) opracowania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami dla zamówienia na wyłonienie Wykonawcy rzeczowej realizacji zadania w ramach projektu pn. „Budowa platformy zintegrowanych usług publicznych Miasta Bierunia” - w terminie do 40 dni od daty zawarcia umowy. b) opracowania Zapytania ofertowego wraz z załącznikami dla zamówienia na wyłonienie Wykonawcy realizującego Promocję projektu - w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy; c) opracowania Zapytania ofertowego wraz z załącznikami dla zamówienia na wyłonienie Wykonawcy realizującego Szkolenia w ramach projektu - w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy.
a) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia obejmującego realizację i wdrożenie Projektu, warunków, kryteriów oceny ofert, b) ustalanie wartości zamówienia obejmującego realizację i wdrożenie Projektu, c) opracowania wszelkich projektów dokumentów dotyczących przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności: ogłoszenia o zamówieniu, zmian ogłoszenia o zamówieniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wyjaśnień treści specyfikacji istotnych warunków zgodnie z postanowieniami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, wzorów umów, wykazów oświadczeń, załączników, pism, d) przygotowywanie pisemnych opinii dla kierownika zamawiającego, między innymi w sprawach: wykonywanych czynności, oceny złożonych ofert i rozstrzygnięć podejmowanych w procedurze przeprowadzania w trybie przetargu nieograniczonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację i wdrożenie Projektu, innych związanych z prowadzonym postępowaniem, e) ocena wraz z uzasadnieniem zaproponowanego przez wykonawcę Projektu np.: sposobu organizacji realizowanych prac, procesu realizacji i wdrożenia, w tym podziału kompetencji, zadań i czynności oraz sposobu komunikacji w Projekcie, f) ocena wszystkich złożonych w postępowaniach ofert wraz z załączonymi dokumentami w tym m.in.: - ocena załączonego do oferty harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji i wdrożenia Projektu pod względem jego zgodności z założeniami Projektu, - ocena procedur i mechanizmów przedstawionych w ofertach wykonawców pod względem np. zapewnienia odpowiedniej jakości budowanego i wdrażanego systemu oraz zgodności założonych do osiągnięcia celów w odniesieniu do założeń zawartych w projekcie, g) w przypadku postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą, skargowego przed Sądem Okręgowym - przygotowanie wymaganych dokumentów, opracowanie stanowisk i udział Inżyniera Projektu w rozprawach przed tymi organami.
a) przygotowanie Harmonogramu Prac w Projekcie w szczególności uwzględniających optymalną realizację prac projektowych, wdrażania zastosowanych rozwiązań uzyskanie ewentualnych zgód/decyzji administracyjnych, b) sporządzanie i przedstawianie zamawiającemu w odstępach miesięcznych pisemnych sprawozdań z przebiegu realizacji Projektu. c) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych, organizowanych przez zamawiającego co najmniej raz w miesiącu, proponowanie rozstrzygnięć w przypadku zgłaszanych przeszkód związanych z realizacją i wdrażaniem Projektu.
a) potwierdzanie merytorycznej zgodności z projektem zastosowanych rozwiązań, liczby, klasy urządzeń i instalacji, poprawności ich montażu oraz konfiguracji zgodnej z zamierzonym efektem działania, starannego przygotowania zbudowanego systemu do wdrożenia, przeprowadzenia procesu wdrożenia systemu. Branie udziału wraz z zamawiającym w dokonaniu czynności odbioru końcowego, przygotowaniu dokumentów niezbędnych dla rozliczenia umowy z wykonawcą Projektu, b) organizacyjną i terminową zgodność Projektu z przyjętym przez zamawiającego Harmonogramem rzeczowo – finansowym, c) uczestniczenie w przeprowadzaniu koniecznych prób i testów potwierdzających uzyskanie wymaganych parametrów i funkcjonalności systemu, d) identyfikację wad i usterek, proponowanie rozwiązań alternatywnych pozwalających na wyeliminowanie stwierdzonych wad czy usterek, e) przygotowanie materiałów i dokumentów w trakcie realizacji i wdrażania Projektu dla planowanych kontroli, prowadzonych w trakcie realizacji Projektu oraz w okresie trwałości projektu, f) zestawienie uzyskanych wartości wskaźników produktu, osiągniętych dzięki realizacji Projektu, g) sprawowanie nadzoru nad uruchomieniem i realizacją poszczególnych etapów Projektu. Potwierdzanie wszelkich dokumentów (np. protokołów, zestawień) wytworzonych w związku z realizacją Projektu, h) uczestniczenie w czynnościach odbioru poszczególnych etapów prac oraz odbioru końcowego wdrożonego i zrealizowanego Projektu, a także sporządzenie uzgodnionych z Zamawiającym niezbędnych dokumentów, w tym protokołów zdawczo - odbiorczych.
a) nadzór techniczny nad projektem, b) wsparcie organizacji procesu inwestycyjnego – wybór oraz ostateczne opracowanie zasad organizacji Projektu, które zastosować będą musieli pozostali wykonawcy tego przedsięwzięcia nadzór techniczny nad projektem, c) doradztwo i udział w przeprowadzeniu procedur o udzielenie zamówień publicznych, d) doradztwo i nadzór przy wdrażaniu i udział w odbiorze produktów projektu, e) kontrola jakości wraz z monitoringiem i oceną ryzyka na każdym etapie realizacji projektu, f) współpraca z wykonawcami w zakresie niezbędnym do realizacji celów projektu, g) doradztwo w zakresie oceny poprawności akceptacji wyników testów akceptacyjnych produktów i usług dostarczonych przez wykonawców poszczególnych etapów projektu, h) kontrola techniczna przeprowadzenia instalacji i wdrożenia systemu.
4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
O udzieleniu zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. 1. Wykluczeniu z postępowania podlegać będzie wykonawca, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu w Oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 4 Zaproszenia do złożenia propozycji cenowej. Wykonawca dołącza oświadczenie do Propozycji cenowej. 3. Brak niniejszego oświadczenia skutkować będzie odrzuceniem Propozycji cenowej.
2.1. Wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
1. Zamawiający nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 2. Oświadczenie o braku ww. powiązań stanowi Załącznik nr 3 do Zaproszenia do złożenia propozycji cenowej. Wykonawca dołącza oświadczenie do Propozycji cenowej. 3. Brak niniejszego oświadczenia skutkować będzie odrzuceniem oferty.
2.2. Warunki zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie wykonanych usług:
Co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowym zarządzaniu projektem informatycznym na wszystkich etapach jego realizacji. Wymagane jest, aby każda z usług spełniła następujące warunki: - obejmowała co najmniej następujące obszary merytoryczne: doradztwo techniczne - z zakresu budowy architektury systemu teleinformatycznego, doradztwo finansowe - rozliczanie środków finansowych przeznaczonych na realizację projektu, doradztwo z zakresu przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych obejmujące co najmniej opracowanie projektów SIWZ, - dotyczyła zarządzania projektem / kontraktem o wartość inwestycyjnej co najmniej: Dokumentem potwierdzającym spełnienie niniejszego warunku jest Wykaz usług wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi np. referencje, protokół odbioru – Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia. 2.2. Doświadczenie w zakresie personelu: 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia następujące osoby: A) Kierownika projektu – osoba, która posiada: a) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami informatycznymi, b) wyższe wykształcenie informatyczne, c) udział w roli kierownika projektu w minimum dwóch projektach obejmujących zaprojektowanie lub budowę albo dostawę, lub instalację, lub konfigurację, lub wdrożenie systemu teleinformatycznego o wartości zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł brutto każde, d) certyfikat wydany przez uprawniony podmiot niezależny od Wykonawcy, potwierdzający posiadanie wiedzy i umiejętności w zakresie stosowania powszechnie uznanych metodyk zarządzania projektem, adekwatny do metodyki zarządzania projektem zastosowanej przez Wykonawcę. Dokumentem potwierdzającym spełnienie niniejszego warunku jest „Wykaz osób” – Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia. B) Eksperta ds. zamówień publicznych (minimum 1 osoba) – osoba, która posiada: a) doświadczenie zawodowe w przygotowaniu i przeprowadzeniu co najmniej dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego z zastosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert. b) doświadczenie zawodowe w opracowaniu co najmniej dwóch opinii / analiz z zakresu zamówień publicznych, dotyczących projektów inwestycyjnych. Dokumentem potwierdzającym spełnienie niniejszego warunku jest „Wykaz osób” – Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia. C) Eksperta ds. rozliczeń i przepływów finansowych (minimum 1 osoba) – osoba, która posiada: a) doświadczenie zawodowe w zakresie przeprowadzania rozliczeń finansowych i płatności, w tym rozliczeń finansowych i płatności dla co najmniej dwóch projektów o wartości rozliczonych środków finansowych minimum 1 000 000,00 PLN brutto każdy, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert.. Dokumentem potwierdzającym spełnienie niniejszego warunku jest „Wykaz osób” – Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
Wymieniony powyżej skład personelu Wykonawcy należy traktować, jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy. Wykonawca powinien dostarczyć ww. osobom niezbędne wsparcie i pomoc ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty operacyjne i wynagrodzenie całego personelu muszą być zawarte w cenie oferty. Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk, tzn. jedna osoba na dwa lub więcej stanowiska, ze względu na fakt wykonywania przez poszczególne osoby rozłącznych zadań, przy czym nie można wykluczyć konieczności ich wykonywania w tym samym czasie w różnych miejscach Gminy Bieruń.
a) Wykaz usług – Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi np. referencje, protokół odbioru. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług winny zostać złożone w oryginale bądź w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia. c) Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym - Załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia, d) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku innych podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do niniejszego Zaproszenia.
Cena [PLN] – waga 55% Doświadczenie Kierownika projektu – waga 45 %
Pi = PC,i + PD,i gdzie: Pi – liczba punktów przyznanych ofercie PC,i = Cmin/Ci × 55 – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium cena: Cmin – cena brutto oferty z najniższą ceną Ci – cena brutto oferty badanej PD,i – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (doświadczenie Kierownika projektu),
Maksymalna liczba punktów (Pi) jaką może uzyskać oferta wynosi 100 %.
lub
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Propozycja cenowa na realizację usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji Projektu pn. „Budowa platformy zintegrowanych usług publicznych Miasta Bierunia” - propozycja cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy nie otwarta,
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Zamawiający upoważnia do kontaktów z wykonawcami w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Bieruniu tj.: w poniedziałek od 730 do 1700, od wtorku do czwartku od 730 do 1530, w piątek od 730 do 1400 następujące osoby: Grzegorz Bienioszek – Referat Informatyki tel. 32/324-24-30 Anna Wilk – Biuro Funduszy Zewnętrznych tel. 32/324-24-33
X. Warunki zmiany umowy
Zamówienie zostanie udzielone wybranemu Wykonawcy wg kryteriów określonych z pkt III.
1. Zamawiający zawiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty za pomocą strony internetowej, na której zamieszczone zostało Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania wraz z podaniem uzasadnienia. Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie z tytułu unieważnienia postępowania. 3. Jeżeli Wykonawca, którego propozycja cenowa została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną propozycję cenową najkorzystniejszą spośród złożonych, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny. 4. Odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców do Zaproszenia do złożenia propozycji cenowej będą przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie 2 dni od otrzymania pytania.
…………………………………….. …….…………………………. parafa osoby przygotowującej podpis Zamawiającego
W załączeniu 1) Wzór „wykaz usług” – Załącznik nr 1 2) Wzór „wykaz osób” – Załącznik nr 2 3) Wzór oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym - Załącznik nr 3 4) Wzór oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku innych podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 5) Wzór umowy – Załącznik nr 5 6) Wzór formularza „Propozycja cenowa” - Załącznik nr 6 |
Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar | ||
---|---|---|---|---|
Kategoria: Powiązane pliki [ 7 ] | ||||
INŻYNIER PROJEKTU
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 285
|
17-01-23 15:11 Bienioszek Grzegorz |
11.55MB | ||
Załącznik nr 1 - Wykaz usług
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 299
|
17-01-23 15:21 Bienioszek Grzegorz |
155.5KB | ||
Załącznik nr 2 - Wykaz osób
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 297
|
17-01-23 15:23 Bienioszek Grzegorz |
152KB | ||
Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 315
|
17-01-23 15:23 Bienioszek Grzegorz |
783.44KB | ||
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku innych podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 275
|
17-01-23 15:25 Bienioszek Grzegorz |
146.5KB | ||
Załącznik nr 6 - Propozycja cenowa
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 266
|
17-01-23 15:26 Bienioszek Grzegorz |
154KB | ||
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 267
|
17-02-07 15:06 Bienioszek Grzegorz |
578.72KB | ||
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl