Klawisze Dostępności
Temat | Zawartość |
---|---|
Nazwa i adres zamawiającego: | Gmina Bieruń |
Osoba wprowadzająca: | Ewelina Kaczorowska |
Numer postępowania: | IRD.7011.37.2016 |
Przedmiot zamówienia: | Remont chodnika wzdłuż ul. Oświęcimskiej |
Rodzaj zamówienia: | roboty budowlane |
Tryb postępowania: | zaproszenie do złożenia propozycji cenowej |
Data ogłoszenia: | 2016-11-07 |
Termin składania ofert: | 2016-11-10 |
SIWZ: | Gmina Bieruń ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych „Remont chodnika wzdłuż ul. Oświęcimskiej“
w ramach zadania budżetowego pn.: „Przebudowa chodnika wzdłuż ul. Oświęcimskiej (od sklepu „SIMPLY” do ul. Mlecznej) wraz ze ścieżką rowerową (Oświęcimska - Marcina Budżet Partycypacyjny)” i zaprasza do złożenia ofert cenowych. Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) ustawy nie stosuje się.
1. Opis przedmiotu zamówienia A) Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie nawierzchni chodnika z płyt betonowych
Szerokość chodników: 2,00 m; Łączna długość chodników: ok. 85,00 m Powierzchnia chodników: ok. 160,10 m2 Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej: ok. 52,50 m2. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót, który stanowi załącznik
B) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:
10. Zapewni warunki bezpieczeństwa podczas wykonywania robót poprzez prawidłowe oznakowanie miejsca robót oraz bieżące utrzymanie i czyszczenie dróg z których będzie korzystał w czasie realizacji zadania. 11. Prawidłowo oznakuje oraz zabezpieczy dojścia do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót. 12. Zabezpieczy możliwość dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 13. Naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót. 14. W przypadku uszkodzenia urządzeń – poniesie koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych. 15. Przywróci teren zajęty w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego. 16. Wznowi (na swój koszt) zniszczone w trakcie robót budowlanych znaki geodezyjne. 17. Wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót – wersja elektroniczna z datami wykonania zdjęć, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz 18. Wykona dokumentację powykonawczą w 1 egz. C) Nazwy i kody według słownika CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
D) Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi 24 miesiące, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. 2. Termin realizacji umowy: do 3 tygodni od daty zawarcia umowy. 3. Wybór najkorzystniejszej oferty: Cena - 100 % 4. Oferta ma zawierać następujące dokumenty: - formularz ofertowy wg załączonego wzoru, - kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę - kosztorys ofertowy - oświadczenie, że wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 5. Opis sposobu obliczenia ceny oferty: Cena podana w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia którego zakres określono w pkt 1 C niniejszego zaproszenia do złożenia propozycji cenowej . Kosztorys ofertowy, opracowany na podstawie załączonego przedmiaru wraz z wprowadzonymi przez zamawiającego do upływu terminu składania ofert ewentualnymi zmianami, należy załączyć do oferty. Cenę ostateczną oferty należy podać w formie określonej w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 Kosztorys ofertowy zaleca się wykonać metodą uproszczoną. Nie należy dokonywać zmian ilości jednostek przedmiarowych oraz opisu pozycji przedmiarowej bez porozumienia z zamawiającym. Kosztorys ofertowy musi być tożsamy z zakresem rzeczowym określonym w przedmiarze zamawiającego. Ceny jednostkowe, które należy podawać do dwóch miejsc po przecinku, są cenami ryczałtowymi Cenę należy przedstawić w polskich jednostkach monetarnych, stosując do zaokrągleń n/w zasadę. Wyniki działań arytmetycznych powyżej dwóch miejsc po przecinku zaokrąglać: do cyfry 4 włącznie – w dół, od cyfry 5 - w górę. UWAGA: Ceny materiałów należy przyjmować jako ceny pierwszego gatunku. Podatek VAT wynosi: 23 %. Do oceny będą przyjmowane ceny brutto. ROZLICZANIE ROBÓT Wynagrodzenie za wykonane roboty będzie obliczane jako iloczyn ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych robót oraz ceny jednostkowej netto danej pozycji kosztorysowej z kosztorysu ofertowego, powiększone o należny VAT. ROZLICZANIE ROBÓT DODATKOWYCH W przypadku wystąpienia robót dodatkowych rozliczenie nastąpi na podstawie danych wyjściowych podanych w kosztorysach ofertowych. Cenę oferty należy przedstawić jako cenę: netto, VAT, brutto. Cena podana przez wykonawcę musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, opisanym w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty.
6. Oświadczenia: Oświadczenie, że wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
7. Umowa: Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia. Po wyborze oferty najkorzystniejszej - przed zawarciem umowy -Wykonawca zobowiązany jest
8. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowe): - ofertę należy sporządzić w języku polskim, - ofertę wraz z załącznikami (skany ) prosimy przesłać e-mailem na adres:
Pytania dot. treści zaproszenia można składać w formie elektronicznej e-mailem na adres: do dnia 08.11.2016 r. do godz. 10:00. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania, Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej Zamawiającego (zakładka: zamówienia publiczne).
9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Jolanta Caban, telefon (32) 324 24 31.
10. Informacje dotyczące udzielenia zamówienia: Zamówienie zostanie udzielone wybranemu wykonawcy wg kryterium z pktu 3.
11. Unieważnienie postępowania: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub unieważnienia jego wyniku
12. Informacje formalne: - termin związania ofertą: 21 dni od terminu wyznaczonego na przesłanie ofert, - Zamawiający o wyborze oferty poinformuje wybranego wykonawcę oraz zamieści informację
Załączniki:
|
Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar | ||
---|---|---|---|---|
Kategoria: Powiązane pliki [ 6 ] | ||||
ZAPROSZENIE.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 22
|
16-11-07 16:42 Kaczorowska Ewelina |
1.62MB | ||
zał 1 FORMULARZ OFERTOWY.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 21
|
16-11-07 16:44 Kaczorowska Ewelina |
348.3KB | ||
zał 2 WZÓR UMOWY.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 14
|
16-11-07 16:44 Kaczorowska Ewelina |
2.97MB | ||
zał 3 PRZEDMIAR ROBÓT.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 23
|
16-11-07 16:49 Kaczorowska Ewelina |
1.69MB | ||
zał. 4 MAPKA ORIENTACYJNA.jpg
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 17
|
16-11-07 16:49 Kaczorowska Ewelina |
372.5KB | ||
OŚWIĘCIMSKA_ogłoszenie o wyniku.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 4
|
16-11-28 17:01 Kaczorowska Ewelina |
346.89KB | ||
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl