Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Ogłoszenia o zamówieniach

Temat Zawartość
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Bieruń 
Osoba odpowiedzialna za treść:  
Osoba wprowadzająca: Ewelina Kaczorowska 
Numer postępowania: IRD.7011.31.2016 
Przedmiot zamówienia: Wymiana nawierzchni chodnika (Osiedle Granitowa – Budżet Partycypacyjny) 
Rodzaj zamówienia: robota budowlana 
Tryb postępowania: zaproszenie do złożenia propozycji cenowej 
Data ogłoszenia: 2016-10-03 
Termin składania ofert: 2016-10-07 
SIWZ:

 

Gmina Bieruń ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia  na wykonanie robót budowlanych
o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro pn.:

„Wymiana nawierzchni chodnika (Osiedle Granitowa – Budżet Partycypacyjny)“

i zaprasza do złożenia ofert cenowych.

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) ustawy nie stosuje się.

 

 

  1. 1.    Opis przedmiotu zamówienia

A)       Przedmiotem zamówienia jest:

wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie nawierzchni chodnika na kostkę brukową betonową po istniejącym śladzie na osiedlu mieszkaniowym przy ul. Granitowej w Bieruniu.

 

Szerokość chodnika:     1,50 m

Długość chodnika:      40,50 m

Powierzchnia:             60,75 m2.

 

Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót, który stanowi załącznik
do niniejszego zaproszenia.

 

B)       Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:

  1. Zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały, urządzenia oraz       wyposażenie. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne.
  2. Zapewni objęcie kierowania budową / robotami budowlanymi przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności budowlanej i będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa,
  3. Opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) i przedstawi go zamawiającemu
    do uzgodnienia.
  4. Zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym
    z zamawiającym.
  5. Wykona zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę oraz pokryje koszty zużycia wody
    i energii elektrycznej.
  6. Dokona ewentualnych zamknięć i wyłączeń czasowych mediów.
  7. Zleci nadzory specjalistyczne właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu,                       w pobliżu których będą prowadzone roboty.
  8. Zapewni bieżącą obsługę geodezyjną.
  9. Wykona inwentaryzację terenu przed rozpoczęciem robót.

10. Zapewni warunki bezpieczeństwa podczas wykonywania robót poprzez prawidłowe oznakowanie miejsca robót oraz bieżące utrzymanie i czyszczenie dróg z których będzie korzystał w  czasie realizacji zadania.

11. Prawidłowo oznakuje oraz zabezpieczy dojścia do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót.

12. Zabezpieczy możliwość dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.).

13. Naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót.

14. W przypadku uszkodzenia urządzeń – poniesie koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych.

15. Przywróci teren zajęty w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego.

16. Wznowi (na swój koszt) zniszczone w trakcie robót budowlanych znaki geodezyjne.

17. Wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót – wersja elektroniczna z datami wykonania zdjęć, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz
po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu).

18. Wykona dokumentację powykonawczą w 1 egz.

 

C)      Nazwy i kody według słownika CPV:

45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę

      45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

 

D)      Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi 24 miesiące, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy.

 

  1. 2.   Termin realizacji umowy:    do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy.

 

  1. 3.   Wybór najkorzystniejszej oferty:     Cena - 100 %

4. Oferta ma zawierać następujące dokumenty:

-           formularz ofertowy wg załączonego wzoru,

-           kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę
do występowania w obrocie prawnym,

-           kosztorys ofertowy.

 

 

5. Opis sposobu obliczenia ceny  oferty:

Cena podana w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia którego zakres określono w pkt 1 C  niniejszego zaproszenia do złożenia propozycji cenowej .

Kosztorys ofertowy, opracowany na podstawie załączonego przedmiaru wraz z wprowadzonymi przez zamawiającego do upływu terminu składania ofert  ewentualnymi zmianami, należy załączyć do oferty.

Cenę ostateczną oferty należy podać w formie określonej w formularzu ofertowym (załącznik  nr 1
do zaproszenia) jako cenę netto i cenę brutto – z wyszczególnieniem wysokości VAT (w złotych), wyrażone cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena ofertowa winna stanowić sumę wartości wszystkich pozycji kosztorysowych netto i należnego VAT.

Kosztorys ofertowy zaleca się wykonać metodą uproszczoną. Nie należy dokonywać zmian ilości jednostek przedmiarowych oraz opisu pozycji przedmiarowej bez porozumienia z zamawiającym.

Kosztorys ofertowy musi być tożsamy z zakresem rzeczowym określonym w przedmiarze zamawiającego.

Ceny jednostkowe, które należy podawać do dwóch miejsc po przecinku, są cenami ryczałtowymi
i nie podlegają waloryzacji w okresie realizacji zamówienia.

Cenę należy przedstawić w polskich jednostkach monetarnych, stosując do zaokrągleń n/w zasadę.

Wyniki działań arytmetycznych powyżej dwóch miejsc po przecinku zaokrąglać: do cyfry 4 włącznie – w dół, od cyfry 5 - w górę.

UWAGA:

Ceny materiałów należy przyjmować jako ceny pierwszego gatunku.

Podatek VAT wynosi: 23 %.

Do oceny będą przyjmowane ceny brutto.

ROZLICZANIE ROBÓT

Obowiązującą formą wynagrodzenia za roboty wykonawcy będzie wynagrodzenie ryczałtowe, powiększone o należny VAT.

  

6.  Oświadczenia:

Oświadczenie, że wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r.  o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.).

 

7.  Umowa:

Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia.

Po wyborze oferty najkorzystniejszej  - przed zawarciem umowy -Wykonawca zobowiązany jest
do dostarczenia kserokopii uprawnień do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń osoby/osób wskazanej/ych w ofercie wraz z aktualnym/i zaświadczeniem/ami  o przynależności do właściwego miejscowo samorządu zawodowego, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

 

8. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowe):

-        ofertę  należy sporządzić w języku polskim,

-        ofertę  wraz z załącznikami (skany ) prosimy przesłać e-mailem  na adres:
do dnia   07.10.2016 r. do godz. 12:00.

 

Pytania dot. treści zaproszenia można składać w formie elektronicznej e-mailem na adres: do dnia  05.10.2016  r. do godz. 10:00. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania, Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej  Zamawiającego (zakładka: zamówienia publiczne).

 

9. Osobami  uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami  są:

     Jolanta Caban, telefon  (32) 324 24 31,

     Grażyna Kończal, telefon  (32) 324 24 31.

 

10. Informacje dotyczące udzielenia zamówienia:

     Zamówienie zostanie udzielone wybranemu wykonawcy wg  kryterium z pktu 3.

 

11. Unieważnienie postępowania:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub unieważnienia jego wyniku
na każdym jego etapie bez podawania przyczyn. Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie z tytułu odwołania  lub  unieważnienia  postępowania.

 

12. Informacje formalne:

- termin związania ofertą: 21 dni od terminu  wyznaczonego na przesłanie ofert,

-      Zamawiający o wyborze oferty poinformuje wybranego wykonawcę oraz zamieści informację
na stronie internetowej Zamawiającego (zakładka: zamówienia publiczne).

 

                     
 

Załączniki:                                                                                        

  1. Wzór formularza ofertowego                                                 
  2. Wzór umowy
  3. Przedmiar robót
  4. Mapka orientacyjna
 
Ogłoszenie o zmianach ogłoszenia:  
Zapytania i odpowiedzi:  
Uwagi:  
  Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
Kategoria: Powiązane pliki [ 6 ]
zał 1 FORMULARZ OFERTOWY.pdf zał 1 FORMULARZ OFERTOWY.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 170
16-10-03 16:10
Kaczorowska Ewelina
340.01KB
zał 2 WZÓR UMOWY.pdf zał 2 WZÓR UMOWY.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 192
16-10-03 16:11
Kaczorowska Ewelina
2.78MB
zał 3 PRZEDMIAR.pdf zał 3 PRZEDMIAR.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 208
16-10-03 16:11
Kaczorowska Ewelina
37.22KB
zał 4 mapka Granitowa.pdf zał 4 mapka Granitowa.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 233
16-10-03 16:12
Kaczorowska Ewelina
572.69KB
ZAPROSZENIE.pdf ZAPROSZENIE.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 212
16-10-03 16:12
Kaczorowska Ewelina
1.46MB
wynik Granitowa.pdf wynik Granitowa.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 10
16-10-11 08:04
Kaczorowska Ewelina
346.08KB
Drukuj Liczba odwiedzin: 242584

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl