Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Ogłoszenia o zamówieniach

Temat Zawartość
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Bieruń 
Osoba odpowiedzialna za treść:  
Osoba wprowadzająca: Ewelina Kaczorowska 
Numer postępowania: IRD.7011.26.2016 
Przedmiot zamówienia: Budowa pochylni dla niepełnosprawnych łączącej chodnik wzdłuż ul. Ogrodowej z chodnikiem wzdłuż ul. Wawelskiej  
Rodzaj zamówienia: robota budowlana 
Tryb postępowania: zaproszenie do złożenia propozycji cenowej  
Data ogłoszenia: 2016-09-15 
Termin składania ofert: 2016-09-20 
SIWZ:

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ

 

Gmina Bieruń ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia  na wykonanie robót budowlanych
o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro pn.:

„Budowa pochylni dla niepełnosprawnych łączącej chodnik
wzdłuż ul. Ogrodowej z chodnikiem wzdłuż ul. Wawelskiej”

i zaprasza do złożenia ofert cenowych.

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) ustawy nie stosuje się.

  1. 1.    Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

A)       budowa pochylni dla niepełnosprawnych oraz schodów terenowych stanowiących połączenie chodnika wzdłuż ul. Ogrodowej z ul. Wawelską (DW934), po nasypie drogowym.

      Inwestycja obejmuje swym zakresem budowę:

  1. 1.   schodów terenowych z betonowej kostki brukowej i obrzeży chodnikowych 8x30 cm
    - długość schodów wraz ze spocznikiem w formie chodnika - 8 m,
    - szerokość - 1,5 m,
    - powierzchnia - 12 m2,
  2. 2.   pochylni o nawierzchni z betonowej kostki brukowej
    - długość – 21,5 m,
    - szerokość - 2,0 m,
    - spadek podłużny - 8%,
  3. 3.   poręczy stalowej wzdłuż schodów i pochylni
    - długość dla pochylni – 39,0 m
    - długość dla schodów – 17,0 m 

Zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanową załączniki do niniejszego zaproszenia.

Przez przedmiotowy teren przebiega kabel sN.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót budowlanych pod specjalistycznym nadzorem TAURON Dystrybucja Serwis S.A. w Chorzowie ul. Olszewskiego 1.

 

B)       Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:

  1. Zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały, urządzenia oraz       wyposażenie. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne.
  2. Zapewni objęcie kierowania budową / robotami budowlanymi przez osobę  posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności budowlanej i będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa,
  3. Opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu i uzyska jego zatwierdzenie w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Katowicach oraz wykona tymczasową organizację ruchu (zezwolenie na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, dostawa, montaż
    i demontaż oznakowania).
  4. Opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz harmonogram robót,
    i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia.
  5. Zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym
    z zamawiającym.
  6. Wykona zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę oraz pokryje koszty zużycia wody i energii elektrycznej.
  7. Dokona ewentualnych zamknięć i wyłączeń czasowych mediów.
  8. Zleci nadzory specjalistyczne właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu,                       w pobliżu których będą prowadzone roboty.
  9. Zapewni bieżącą obsługę geodezyjną.

10. Wykona inwentaryzację terenu przed rozpoczęciem robót.

11. Zapewni warunki bezpieczeństwa podczas wykonywania robót poprzez prawidłowe oznakowanie miejsca robót oraz bieżące utrzymanie i czyszczenie dróg z których będzie korzystał w  czasie realizacji zadania.

12. Prawidłowo oznakuje oraz zabezpieczy dojścia i dojazdy do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót.

13. Zabezpieczy możliwość dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.).

14. Naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót.

15. W przypadku uszkodzenia urządzeń – poniesie koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych.

16. Przywróci teren zajęty w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz
z uzyskaniem oświadczeń właścicieli przyległych terenów o braku zastrzeżeń do granic
i stanu terenu po wykonaniu robót.

17. Wznowi (na swój koszt) zniszczone w trakcie robót budowlanych znaki geodezyjne.

18. Wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót – wersja elektroniczna
z datami wykonania zdjęć, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu).

19. Wykona dokumentację powykonawczą w 2 egz. (1 egz. dokumentacji powykonawczej musi

zawierać oryginały wszystkich dokumentów). Najpóźniej w dniu odbioru robót dostarczy dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (5 egz. oryginałów zaktualizowanych map geodezyjnych wydanych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bieruniu) oraz 2 egz. oryginału oświadczenia o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzonego przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe.

 

C)      Nazwy i kody według słownika CPV:

45111230-9 Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233140-2 Roboty drogowe,

45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni

     

D)      Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi  36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy.

 

  1. 2.   Termin realizacji umowy:    do dnia  12.12.2016 r.

 

  1. 3.   Wybór najkorzystniejszej oferty:    Cena - 100 %

4. Oferta ma zawierać następujące dokumenty:

-        formularz ofertowy wg załączonego wzoru,

-        kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę
do występowania w obrocie prawnym,

-        kosztorys ofertowy.

 

5. Opis sposobu obliczenia ceny  oferty:

Cena podana w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia którego zakres określono w pkt 1 niniejszego zaproszenia do złożenia propozycji cenowej .

Kosztorys ofertowy, opracowany na podstawie załączonego przedmiaru wraz z wprowadzonymi przez zamawiającego do upływu terminu składania ofert  ewentualnymi zmianami, należy załączyć do oferty.

Cenę ostateczną oferty należy podać w formie określonej w formularzu ofertowym (załącznik  nr 1 do zaproszenia) jako cenę netto i cenę brutto – z wyszczególnieniem wysokości VAT                                      (w złotych), wyrażone cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Cena ofertowa winna stanowić sumę wartości wszystkich pozycji kosztorysowych netto
i należnego VAT.

Kosztorysy ofertowe zaleca się wykonać metodą uproszczoną. Nie należy dokonywać zmian ilości jednostek przedmiarowych oraz opisu pozycji przedmiarowej bez porozumienia
z zamawiającym.

Nie należy umieszczać „KROTNOŚCI” w osobnej kolumnie kosztorysu ofertowego – występujące w pozycjach krotności powinny pozostać w opisie pozycji przedmiarowej. Podając końcową wartość netto danej pozycji kosztorysowej, nie należy przemnażać ilości jednostek przedmiarowych, krotności i ceny jednostkowej danej pozycji – krotności należy uwzględnić w cenie jednostkowej netto danej pozycji.

Kosztorys ofertowy musi być tożsamy z zakresem rzeczowym określonym w dokumentacji technicznej i przedmiarze zamawiającego.

W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią opisu pozycji kosztorysowej w przekazanym  przedmiarze, a kosztorysem ofertowym, zamawiający przyjmie, że skoro wykonawca zapoznał się
z przedmiarem robót, to opis pozycji kosztorysowej z kosztorysu ofertowego jest tożsamy
i odpowiada  zakresem opisanej pozycji kosztorysowej wskazanej w przedmiarze robót.

Kosztorys ofertowy musi być tak sporządzony, aby każda pozycja kosztorysowa zawierała całkowitą końcową wartość netto danej pozycji oraz jej cenę jednostkową netto (tj. cenę za jedną jednostkę przedmiaru – wraz z narzutami, uwzględniającą występującą krotność z przedmiaru),                     z dokładnością do 1 grosza, czyli podaną do dwóch miejsc po przecinku.

Cenę należy przedstawić w polskich jednostkach monetarnych, stosując do zaokrągleń n/w zasadę.

Wyniki działań arytmetycznych powyżej dwóch miejsc po przecinku zaokrąglać: do cyfry 4 włącznie - w dół, od cyfry 5 - w górę.

UWAGA:

Ceny materiałów należy przyjmować jako ceny pierwszego gatunku.

Podatek VAT wynosi: 23 %.

Do oceny będą przyjmowane ceny brutto.

      Cena podana przez wykonawcę musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu  
      zamówienia, opisanym w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty.

   

 6. Oświadczenia:

Oświadczenie, że wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.  o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.).

 

7. Umowa:  

     Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia.

     Po wyborze oferty najkorzystniejszej  - przed zawarciem umowy -Wykonawca zobowiązany jest
do dostarczenia kserokopii uprawnień do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń osoby/osób wskazanej/ych w ofercie wraz z aktualnym/i zaświadczeniem/ami  o przynależności do właściwego miejscowo samorządu zawodowego, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

 

8. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:

-        ofertę  należy sporządzić w języku polskim,

-        ofertę  wraz z załącznikami (skany) prosimy przesłać e-mailem  na adres: . do dnia    20.09.2016 r. do godz. 12:00

 

Pytania dot. treści zaproszenia można składać w formie elektronicznej e-mailem na adres: do dnia  19.09.2016  r. do godz. 09:00. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami,
bez ujawniania źródła zapytania, Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej  Zamawiającego (zakładka: zamówienia publiczne).

           

9. Osobami  uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

Jolanta Caban, telefon  (32) 324 24 31,

Grażyna Kończal, telefon  (32) 324 24 31.

 

10. Informacje dotyczące udzielenia zamówienia:

      Zamówienie zostanie udzielone wybranemu wykonawcy wg  kryterium z pktu 3.

 

11. Unieważnienie postępowania:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub unieważnienia jego wyniku
na każdym jego etapie bez podawania przyczyn. Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie
z tytułu odwołania  lub  unieważnienia  postępowania.

 

12. Informacje formalne:

- Termin związania ofertą: 21 dni od terminu  wyznaczonego na przesłanie ofert.

- Zamawiający o wyborze oferty poinformuje wybranego wykonawcę oraz zamieści informację
na stronie internetowej Zamawiającego (zakładka: zamówienia publiczne).

                                                                                 

 

Załączniki:

                                                                                                    

  1. Wzór formularza ofertowego                                                 
  2. Wzór umowy
  3. Dokumentacja projektowa
  4. Przedmiar robót
  5. STWIORB
 
Ogłoszenie o zmianach ogłoszenia:  
Zapytania i odpowiedzi:  
Uwagi:  
  Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
Kategoria: Powiązane pliki [ 7 ]
zał 1 wzór formularz ofertowego.pdf zał 1 wzór formularz ofertowego.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 13
16-09-15 14:59
Kaczorowska Ewelina
360.54KB
zał 2 wzór umowy.pdf zał 2 wzór umowy.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 14
16-09-15 14:59
Kaczorowska Ewelina
2.7MB
zał 3 dokumentacja projektowa.pdf zał 3 dokumentacja projektowa.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 17
16-09-15 15:00
Kaczorowska Ewelina
10.03MB
zał 4 przedmiar.pdf zał 4 przedmiar.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 11
16-09-15 15:01
Kaczorowska Ewelina
1.07MB
zał 5 STWiORB.pdf zał 5 STWiORB.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 13
16-09-15 15:01
Kaczorowska Ewelina
42.94MB
TAURON uzgodnienie.pdf TAURON uzgodnienie.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 10
16-09-15 15:02
Kaczorowska Ewelina
427.88KB
ZAPROSZENIE.pdf ZAPROSZENIE.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 16
16-09-15 15:03
Kaczorowska Ewelina
1.83MB
Drukuj Liczba odwiedzin: 242572

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl