Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Ogłoszenia o zamówieniach

Temat Zawartość
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Bieruń 
Osoba odpowiedzialna za treść:  
Osoba wprowadzająca: Ewelina Kaczorowska 
Numer postępowania: IRD.7011.17.2016 
Przedmiot zamówienia: WYMIANA NAWIERZCHNI CHODNIKA (OSIEDLE GRANITOWA - BUDŻET PARTYCYPACYJNY) 
Rodzaj zamówienia: robota budowlana 
Tryb postępowania: zaproszenie do złożenia propozycji cenowej 
Data ogłoszenia: 2016-08-05 
Termin składania ofert: 2016-08-22 
SIWZ:

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ

 

Gmina Bieruń ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia  na wykonanie robót budowlanych
o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro pn.:

„Wymiana nawierzchni chodnika (Osiedle Granitowa – Budżet Partycypacyjny)“

i zaprasza do złożenia ofert cenowych.

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) ustawy nie stosuje się.

 

 1.    Opis przedmiotu zamówienia

A)       Przedmiotem zamówienia jest:

wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie nawierzchni chodnika na kostkę brukową betonową po istniejącym śladzie na osiedlu mieszkaniowym przy ul. Granitowej w Bieruniu.

 

Szerokość chodnika:     1,50 m

Długość chodnika:      40,50 m

Powierzchnia:             60,75 m2.

 

Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót, który stanowi załącznik
do niniejszego zaproszenia.

 

B)       Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:

  1. Zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały, urządzenia oraz       wyposażenie. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne.
  2. Zapewni objęcie kierowania budową / robotami budowlanymi przez osobę  posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności budowlanej i będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa,
  3. Opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz harmonogram robót,
    i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia.
  4. Zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym
    z zamawiającym.
  5. Wykona zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę oraz pokryje koszty zużycia wody
    i energii elektrycznej.
  6. Dokona ewentualnych zamknięć i wyłączeń czasowych mediów.
  7. Zleci nadzory specjalistyczne właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu,                       w pobliżu których będą prowadzone roboty.
  8. Zapewni bieżącą obsługę geodezyjną.
  9. Wykona inwentaryzację terenu przed rozpoczęciem robót.

10. Zapewni warunki bezpieczeństwa podczas wykonywania robót poprzez prawidłowe oznakowanie miejsca robót oraz bieżące utrzymanie i czyszczenie dróg z których będzie korzystał w  czasie realizacji zadania.

11. Prawidłowo oznakuje oraz zabezpieczy dojścia do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót.

12. Zabezpieczy możliwość dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.).

13. Naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót.

14. W przypadku uszkodzenia urządzeń – poniesie koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych.

15. Przywróci teren zajęty w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego.

16. Wznowi (na swój koszt) zniszczone w trakcie robót budowlanych znaki geodezyjne.

17. Wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót – wersja elektroniczna z datami wykonania zdjęć, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz
po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu).

18. Wykona dokumentację powykonawczą w 1 egz.

 

C)      Nazwy i kody według słownika CPV:

45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę

45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

 

D)      Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi 24 miesiące, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy.

 

 2.   Termin realizacji umowy:    do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy.


 3.   Wybór najkorzystniejszej oferty:     Cena - 100 %

 

4. Oferta ma zawierać następujące dokumenty:

-           formularz ofertowy wg załączonego wzoru,

-           kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę
do występowania w obrocie prawnym,

-           kosztorys ofertowy.

 
 

5. Opis sposobu obliczenia ceny  oferty:

Cena podana w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia którego zakres określono w pkt 1 C  niniejszego zaproszenia do złożenia propozycji cenowej .

Kosztorys ofertowy, opracowany na podstawie załączonego przedmiaru wraz z wprowadzonymi przez zamawiającego do upływu terminu składania ofert  ewentualnymi zmianami, należy załączyć do oferty.

Cenę ostateczną oferty należy podać w formie określonej w formularzu ofertowym (załącznik  nr 1
do zaproszenia) jako cenę netto i cenę brutto – z wyszczególnieniem wysokości VAT (w złotych), wyrażone cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena ofertowa winna stanowić sumę wartości wszystkich pozycji kosztorysowych netto i należnego VAT.

Kosztorysy ofertowe zaleca się wykonać metodą uproszczoną. Nie należy dokonywać zmian ilości jednostek przedmiarowych oraz opisu pozycji przedmiarowej bez porozumienia z zamawiającym.

Nie należy umieszczać „KROTNOŚCI” w osobnej kolumnie kosztorysu ofertowego – występujące w pozycjach krotności powinny pozostać w opisie pozycji przedmiarowej. Podając końcową wartość netto danej pozycji kosztorysowej, nie należy przemnażać ilości jednostek przedmiarowych, krotności
i ceny jednostkowej danej pozycji – krotności należy uwzględnić  w cenie jednostkowej netto danej pozycji.

Kosztorys ofertowy musi być tożsamy z zakresem rzeczowym określonym w przedmiarze zamawiającego.

W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią opisu pozycji kosztorysowej w przekazanym  przedmiarze, a kosztorysem ofertowym, zamawiający przyjmie, że skoro wykonawca zapoznał się z przedmiarem robót, to opis pozycji kosztorysowej z kosztorysu ofertowego jest tożsamy i odpowiada  zakresem opisanej pozycji kosztorysowej wskazanej w przedmiarze robót.

Kosztorys ofertowy musi być tak sporządzony, aby każda pozycja kosztorysowa zawierała całkowitą końcową wartość netto danej pozycji oraz jej cenę jednostkową netto (tj. cenę za jedną jednostkę przedmiaru – wraz z narzutami, uwzględniającą występującą krotność z przedmiaru), z dokładnością do 1 grosza, czyli podaną do dwóch miejsc po przecinku.

Ceny jednostkowe, które należy podawać do dwóch miejsc po przecinku, są cenami ryczałtowymi
i nie podlegają waloryzacji w okresie realizacji zamówienia.

Cenę należy przedstawić w polskich jednostkach monetarnych, stosując do zaokrągleń n/w zasadę.

Wyniki działań arytmetycznych powyżej dwóch miejsc po przecinku zaokrąglać: do cyfry 4 włącznie – w dół, od cyfry 5 - w górę.

W przypadku podania cen jednostkowych powyżej dwóch miejsc po przecinku, zamawiający dokona jedynie korekty wartości pozycji (do dwóch miejsc po przecinku), pozostawiając niezmienioną cenę jednostkową. Wg tej zasady nastąpi również rozliczenie robót.

Brak pozycji kosztorysowej wymienionej w przedmiarach robót uważany będzie jako błąd w obliczeniu ceny i skutkować będzie odrzuceniem oferty, jeżeli zamawiający nie będzie mógł jej uzupełnić z uwagi
na brak odpowiadającej jej pozycji w innym miejscu kosztorysu ofertowego, czyli nie będzie znał ceny jednostkowej.

W kosztorysie ofertowym zaleca się umieścić zestawienia ilościowe i wartościowe użytych materiałów i urządzeń z podaniem typu i parametrów oraz pracy sprzętu, a także podać dane, na bazie których sporządzono te kosztorysy, tj.:

1)   Stawki i ceny czynników produkcji:

       R  -  stawka robocizny,

       M  -  ceny materiałów (zestawienie cen materiałów),

       S  -  ceny pracy sprzętu (zestawienie cen pracy sprzętu),

2)    Kp -  wskaźnik narzutu kosztów pośrednich,

3)    Z  -  wskaźnik narzutu zysku kalkulacyjnego,

      4)    Kz - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (jeżeli wykonawca stosuje taki wskaźnik),

które będą stanowiły bazę wyjściową przy sporządzaniu ewentualnych kosztorysów na roboty zamienne dla robót, których wcześniej nie można było przewidzieć.

UWAGA:

Ceny materiałów należy przyjmować jako ceny pierwszego gatunku.

Podatek VAT wynosi: 23 %.

Do oceny będą przyjmowane ceny brutto.

ROZLICZANIE ROBÓT

Wynagrodzenie za wykonane roboty będzie obliczane jako iloczyn ilości rzeczywiście wykonanych                 i odebranych robót oraz ceny jednostkowej netto danej pozycji kosztorysowej z kosztorysu ofertowego, powiększone o należny VAT.

ROZLICZANIE ROBÓT ZAMIENNYCH 

W przypadku wystąpienia robót zamiennych, rozliczenie będzie następowało poprzez sporządzenie kosztorysów zamiennych.

Kosztorysy te będą opracowane w oparciu o:

1) zatwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego obmiar  robót zamiennych;

2) dane wyjściowe zawarte w kosztorysach ofertowych, w tym:

    a) „Kp” – wskaźnik narzutu kosztów pośrednich,

    b) „Z”   – wskaźnik narzutu zysku kalkulacyjnego ,

    c) „R”   – stawka podstawowa robocizny;

3) ceny materiałów i koszty pracy sprzętu przyjmowane będą jako średnie ceny z „SEKOCENBUD-u”.

      ROZLICZANIE ROBÓT DODATKOWYCH

W przypadku wystąpienia robót dodatkowych rozliczenie nastąpi na podstawie danych wyjściowych podanych w kosztorysach ofertowych.

Cenę oferty należy przedstawić jako cenę: netto, VAT, brutto.

Cena podana przez wykonawcę musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, opisanym w niniejszym zaproszeniu  do złożenia oferty.

  

6.  Oświadczenia:

Oświadczenie, że wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r.  o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.).

 

7.  Umowa:

Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia.

Po wyborze oferty najkorzystniejszej  - przed zawarciem umowy -Wykonawca zobowiązany jest
do dostarczenia kserokopii uprawnień do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń osoby/osób wskazanej/ych w ofercie wraz z aktualnym/i zaświadczeniem/ami  o przynależności do właściwego miejscowo samorządu zawodowego, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

 

8. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowe):

-        ofertę  należy sporządzić w języku polskim,

-        ofertę  wraz z załącznikami (skany ) prosimy przesłać e-mailem  na adres:
         do  dnia   22.08.2016 r.

 

Pytania dot. treści zaproszenia można składać w formie elektronicznej e-mailem na adres: do dnia   17.08.2016  r. do godz. 12:00. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania, Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej  Zamawiającego (zakładka: zamówienia publiczne).

 

9. Osobami  uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami  są:

     Jolanta Caban, telefon  (32) 324 24 31,

     Grażyna Kończal, telefon  (32) 324 24 31.

 

10. Informacje dotyczące udzielenia zamówienia:

     Zamówienie zostanie udzielone wybranemu wykonawcy wg  kryterium z pktu 3.

 

11. Unieważnienie postępowania:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub unieważnienia jego wyniku
na każdym jego etapie bez podawania przyczyn. Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie z tytułu odwołania  lub  unieważnienia  postępowania.

 

12. Informacje formalne:

- termin związania ofertą : 21 dni od terminu  wyznaczonego na przesłanie ofert,

-  Zamawiający o wyborze oferty poinformuje wybranego wykonawcę oraz zamieści informację na stronie
    internetowej Zamawiającego (zakładka: zamówienia publiczne).

 

                                                                        

 

 

 
 

 

Załączniki:                                                                                        

  1. Wzór formularza ofertowego                                                 
  2. Wzór umowy
  3. Przedmiar robót
  4. Mapka orientacyjna

 

 
Ogłoszenie o zmianach ogłoszenia:  
Zapytania i odpowiedzi:  
Uwagi:  
  Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
Kategoria: Powiązane pliki [ 6 ]
FORMULARZ OFERTOWY.pdf FORMULARZ OFERTOWY.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 280
16-08-05 10:30
Kaczorowska Ewelina
340.01KB
GRANITOWA przedmiar.pdf GRANITOWA przedmiar.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 326
16-08-05 10:31
Kaczorowska Ewelina
37.22KB
mapka Granitowa.pdf mapka Granitowa.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 309
16-08-05 10:33
Kaczorowska Ewelina
572.69KB
ZAPROSZENIE.pdf ZAPROSZENIE.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 300
16-08-05 10:33
Kaczorowska Ewelina
1.91MB
WZÓR UMOWY.pdf WZÓR UMOWY.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 263
16-08-05 12:02
Kaczorowska Ewelina
2.79MB
OGŁOSZENIE O WYNIKU_Granitowa.pdf OGŁOSZENIE O WYNIKU_Granitowa.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 28
16-09-02 12:49
Kaczorowska Ewelina
305.63KB
Drukuj Liczba odwiedzin: 242571

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl