Klawisze Dostępności
Temat | Zawartość |
---|---|
Nazwa i adres zamawiającego: | Gmina Bieruń |
Osoba wprowadzająca: | Ewelina Kaczorowska |
Numer postępowania: | IRD.7011.17.2016 |
Przedmiot zamówienia: | WYMIANA NAWIERZCHNI CHODNIKA (OSIEDLE GRANITOWA - BUDŻET PARTYCYPACYJNY) |
Rodzaj zamówienia: | robota budowlana |
Tryb postępowania: | zaproszenie do złożenia propozycji cenowej |
Data ogłoszenia: | 2016-08-05 |
Termin składania ofert: | 2016-08-22 |
SIWZ: | ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ
Gmina Bieruń ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych „Wymiana nawierzchni chodnika (Osiedle Granitowa – Budżet Partycypacyjny)“ i zaprasza do złożenia ofert cenowych. Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) ustawy nie stosuje się.
1. Opis przedmiotu zamówienia A) Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie nawierzchni chodnika na kostkę brukową betonową po istniejącym śladzie na osiedlu mieszkaniowym przy ul. Granitowej w Bieruniu.
Szerokość chodnika: 1,50 m Długość chodnika: 40,50 m Powierzchnia: 60,75 m2.
Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót, który stanowi załącznik
B) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:
10. Zapewni warunki bezpieczeństwa podczas wykonywania robót poprzez prawidłowe oznakowanie miejsca robót oraz bieżące utrzymanie i czyszczenie dróg z których będzie korzystał w czasie realizacji zadania. 11. Prawidłowo oznakuje oraz zabezpieczy dojścia do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót. 12. Zabezpieczy możliwość dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 13. Naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót. 14. W przypadku uszkodzenia urządzeń – poniesie koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych. 15. Przywróci teren zajęty w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego. 16. Wznowi (na swój koszt) zniszczone w trakcie robót budowlanych znaki geodezyjne. 17. Wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót – wersja elektroniczna z datami wykonania zdjęć, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz 18. Wykona dokumentację powykonawczą w 1 egz.
C) Nazwy i kody według słownika CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
D) Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi 24 miesiące, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy.
2. Termin realizacji umowy: do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy. 3. Wybór najkorzystniejszej oferty: Cena - 100 %
4. Oferta ma zawierać następujące dokumenty: - formularz ofertowy wg załączonego wzoru, - kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę - kosztorys ofertowy. 5. Opis sposobu obliczenia ceny oferty: Cena podana w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia którego zakres określono w pkt 1 C niniejszego zaproszenia do złożenia propozycji cenowej . Kosztorys ofertowy, opracowany na podstawie załączonego przedmiaru wraz z wprowadzonymi przez zamawiającego do upływu terminu składania ofert ewentualnymi zmianami, należy załączyć do oferty. Cenę ostateczną oferty należy podać w formie określonej w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 Kosztorysy ofertowe zaleca się wykonać metodą uproszczoną. Nie należy dokonywać zmian ilości jednostek przedmiarowych oraz opisu pozycji przedmiarowej bez porozumienia z zamawiającym. Nie należy umieszczać „KROTNOŚCI” w osobnej kolumnie kosztorysu ofertowego – występujące w pozycjach krotności powinny pozostać w opisie pozycji przedmiarowej. Podając końcową wartość netto danej pozycji kosztorysowej, nie należy przemnażać ilości jednostek przedmiarowych, krotności Kosztorys ofertowy musi być tożsamy z zakresem rzeczowym określonym w przedmiarze zamawiającego. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią opisu pozycji kosztorysowej w przekazanym przedmiarze, a kosztorysem ofertowym, zamawiający przyjmie, że skoro wykonawca zapoznał się z przedmiarem robót, to opis pozycji kosztorysowej z kosztorysu ofertowego jest tożsamy i odpowiada zakresem opisanej pozycji kosztorysowej wskazanej w przedmiarze robót. Kosztorys ofertowy musi być tak sporządzony, aby każda pozycja kosztorysowa zawierała całkowitą końcową wartość netto danej pozycji oraz jej cenę jednostkową netto (tj. cenę za jedną jednostkę przedmiaru – wraz z narzutami, uwzględniającą występującą krotność z przedmiaru), z dokładnością do 1 grosza, czyli podaną do dwóch miejsc po przecinku. Ceny jednostkowe, które należy podawać do dwóch miejsc po przecinku, są cenami ryczałtowymi Cenę należy przedstawić w polskich jednostkach monetarnych, stosując do zaokrągleń n/w zasadę. Wyniki działań arytmetycznych powyżej dwóch miejsc po przecinku zaokrąglać: do cyfry 4 włącznie – w dół, od cyfry 5 - w górę. W przypadku podania cen jednostkowych powyżej dwóch miejsc po przecinku, zamawiający dokona jedynie korekty wartości pozycji (do dwóch miejsc po przecinku), pozostawiając niezmienioną cenę jednostkową. Wg tej zasady nastąpi również rozliczenie robót. Brak pozycji kosztorysowej wymienionej w przedmiarach robót uważany będzie jako błąd w obliczeniu ceny i skutkować będzie odrzuceniem oferty, jeżeli zamawiający nie będzie mógł jej uzupełnić z uwagi W kosztorysie ofertowym zaleca się umieścić zestawienia ilościowe i wartościowe użytych materiałów i urządzeń z podaniem typu i parametrów oraz pracy sprzętu, a także podać dane, na bazie których sporządzono te kosztorysy, tj.: 1) Stawki i ceny czynników produkcji: R - stawka robocizny, M - ceny materiałów (zestawienie cen materiałów), S - ceny pracy sprzętu (zestawienie cen pracy sprzętu), 2) Kp - wskaźnik narzutu kosztów pośrednich, 3) Z - wskaźnik narzutu zysku kalkulacyjnego, 4) Kz - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (jeżeli wykonawca stosuje taki wskaźnik), które będą stanowiły bazę wyjściową przy sporządzaniu ewentualnych kosztorysów na roboty zamienne dla robót, których wcześniej nie można było przewidzieć. UWAGA: Ceny materiałów należy przyjmować jako ceny pierwszego gatunku. Podatek VAT wynosi: 23 %. Do oceny będą przyjmowane ceny brutto. ROZLICZANIE ROBÓT Wynagrodzenie za wykonane roboty będzie obliczane jako iloczyn ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych robót oraz ceny jednostkowej netto danej pozycji kosztorysowej z kosztorysu ofertowego, powiększone o należny VAT. ROZLICZANIE ROBÓT ZAMIENNYCH W przypadku wystąpienia robót zamiennych, rozliczenie będzie następowało poprzez sporządzenie kosztorysów zamiennych. Kosztorysy te będą opracowane w oparciu o: 1) zatwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego obmiar robót zamiennych; 2) dane wyjściowe zawarte w kosztorysach ofertowych, w tym: a) „Kp” – wskaźnik narzutu kosztów pośrednich, b) „Z” – wskaźnik narzutu zysku kalkulacyjnego , c) „R” – stawka podstawowa robocizny; 3) ceny materiałów i koszty pracy sprzętu przyjmowane będą jako średnie ceny z „SEKOCENBUD-u”. ROZLICZANIE ROBÓT DODATKOWYCH W przypadku wystąpienia robót dodatkowych rozliczenie nastąpi na podstawie danych wyjściowych podanych w kosztorysach ofertowych. Cenę oferty należy przedstawić jako cenę: netto, VAT, brutto. Cena podana przez wykonawcę musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, opisanym w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty.
6. Oświadczenia: Oświadczenie, że wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
7. Umowa: Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia. Po wyborze oferty najkorzystniejszej - przed zawarciem umowy -Wykonawca zobowiązany jest
8. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowe): - ofertę należy sporządzić w języku polskim, - ofertę wraz z załącznikami (skany ) prosimy przesłać e-mailem na adres:
Pytania dot. treści zaproszenia można składać w formie elektronicznej e-mailem na adres: do dnia 17.08.2016 r. do godz. 12:00. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania, Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej Zamawiającego (zakładka: zamówienia publiczne).
9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Jolanta Caban, telefon (32) 324 24 31, Grażyna Kończal, telefon (32) 324 24 31.
10. Informacje dotyczące udzielenia zamówienia: Zamówienie zostanie udzielone wybranemu wykonawcy wg kryterium z pktu 3.
11. Unieważnienie postępowania: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub unieważnienia jego wyniku
12. Informacje formalne: - termin związania ofertą : 21 dni od terminu wyznaczonego na przesłanie ofert, - Zamawiający o wyborze oferty poinformuje wybranego wykonawcę oraz zamieści informację na stronie
Załączniki:
|
Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar | ||
---|---|---|---|---|
Kategoria: Powiązane pliki [ 6 ] | ||||
FORMULARZ OFERTOWY.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 280
|
16-08-05 10:30 Kaczorowska Ewelina |
340.01KB | ||
GRANITOWA przedmiar.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 326
|
16-08-05 10:31 Kaczorowska Ewelina |
37.22KB | ||
mapka Granitowa.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 309
|
16-08-05 10:33 Kaczorowska Ewelina |
572.69KB | ||
ZAPROSZENIE.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 300
|
16-08-05 10:33 Kaczorowska Ewelina |
1.91MB | ||
WZÓR UMOWY.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 263
|
16-08-05 12:02 Kaczorowska Ewelina |
2.79MB | ||
OGŁOSZENIE O WYNIKU_Granitowa.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 28
|
16-09-02 12:49 Kaczorowska Ewelina |
305.63KB | ||
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl