Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Ogłoszenia o zamówieniach

Temat Zawartość
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Bieruń 
Osoba odpowiedzialna za treść:  
Osoba wprowadzająca: Dawid Bednarczyk 
Numer postępowania: IR.7011.2.2016 
Przedmiot zamówienia: Modernizacja i rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego w Bieruniu - osiedle domów jednorodzinnych – dokumentacja: część 4 - audyty energetyczne sieci oświetleniowej 
Rodzaj zamówienia: Usługi 
Tryb postępowania: Otwarty, nieograniczony. 
Data ogłoszenia: 2016-05-10 
Termin składania ofert: 2016-05-16 
SIWZ:

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ

Gmina Bieruń ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie usługi o wartości
nie przekraczającej 30 000 euro, pn.:

„Modernizacja i rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego w Bieruniu
- osiedle domów jednorodzinnych – dokumentacja:
część 4 - audyty energetyczne sieci oświetleniowej"

 

i zaprasza do złożenia ofert cenowych.

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) ustawy nie stosuje się.

I. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytów energetycznych sieci oświetleniowej dla zadania pn.: „Modernizacja i rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego w Bieruniu - osiedle domów jednorodzinnych – dokumentacja: część 4 - audyty energetyczne sieci oświetleniowej”

W zakres w/w zadania wchodzi wykonanie odrębnych audytów energetycznych sieci oświetleniowej dla niżej wymienionych zadań cząstkowych:

Zad.1. Budowa i przebudowa oświetlenia na ulicy Kadłubowej.

Zad.2. Budowa i przebudowa oświetlenia na ulicy Świerczynieckiej.

Zad.3. Budowa i przebudowa oświetlenia na ulicy Remizowej.

Zad.4. Budowa i przebudowa oświetlenia na ulicach: Kudery, Trochy, Wylotowa, Ks. Macierzyńskiego.

Zad.5. Budowa i przebudowa oświetlenia na ulicach: Barańcowe boczne.

Dokumentację należy wykonać jako odrębne opracowania dla Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3, Zadania 4, Zadania 5.

Łącznie stanowią one cały przedmiot zamówienia.

Nie dopuszcza się składania ofert cząstkowych - oddzielnie na poszczególne zadania cząstkowe.

Audyt energetyczny sieci oświetleniowej powinien zawierać:

- opis stanu istniejącego (wraz z pełną inwentaryzacją zdjęciową),

- zestawienie planowanych do modernizacji punktów świetlnych z rzeczywistym poborem mocy przed modernizacją i po modernizacji,

- wyliczenia zużycia energii elektrycznej przez oświetlenie uliczne przed oraz po modernizacji, wraz z wyliczeniem procentowego stopnia poprawy efektywności energetycznej,

- opis stanu projektowanego wraz z charakterystyką proponowanych opraw oraz systemu zarządzania oświetleniem,

- wykaz kwalifikowanych punktów świetlnych (zgodnie z zapisami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie),

- kosztorys inwestorski kosztów kwalifikowalnych oraz kosztorys inwestorski kosztów niekwalifikowalnych, wynikające z kosztorysu inwestorskiego stanowiącego część dokumentacji projektowej, o której mowa w Tabeli 1. Podział na koszty kwalifikowalne oraz niekwalifikowalne wynikać powinien z zapisów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie,

- mapę orientacyjną (schemat) z naniesionymi projektowanymi kwalifikowanymi oprawami oświetleniowymi, projektowanymi nowymi słupami oświetleniowymi wraz z oprawami, istniejącymi słupami oświetleniowymi do demontażu oraz projektowanym przebiegiem kabla oświetleniowego.

Dla zadań od 1 do 5 audyty energetyczne sieci oświetleniowej powinny być opracowane w oparciu o dokumentacje projektowe, wskazane w Tabeli 1.

Tabela 1.

Zad.

Nazwa zadania

Uwagi

1

Budowa i przebudowa oświetlenia na ulicy Kadłubowej

Zamawiający posiada dokumentację projektową obejmującą przebudowę oświetlenia ulicznego

2

Budowa i przebudowa oświetlenia na ulicy Świerczynieckiej

Zamawiający posiada dokumentację projektową obejmującą przebudowę oświetlenia ulicznego

3

Budowa i przebudowa oświetlenia na ulicy Remizowej

Zamawiający zlecił opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Remizowej, zawierającej również dokumentację przebudowy oświetlenia ulicznego. Dokumentacja projektowa przebudowy oświetlenia ulicznego zostanie przekazana do dnia 31.08.2016 r.

4

Budowa i przebudowa oświetlenia na ulicach: Kudery, Trochy, Wylotowa, Ks. Macierzyńskiego

Zamawiający zlecił opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg: Kudery, Trochy, Wylotowa,

Ks. Macierzyńskiego, która zawiera również dokumentację przebudowy oświetlenia ulicznego. Dokumentacja projektowa przebudowy oświetlenia ulicznego zostanie przekazana do dnia 31.08.2016 r.

5

Budowa i przebudowa oświetlenia na ulicach: Barańcowe boczne

Zamawiający posiada dokumentację projektową obejmującą przebudowę oświetlenia ulicznego

2. Zakres prac

UWAGI DOTYCZĄCE ZAKRESU PRAC Z ZADAŃ OD 1 DO 5:

Wykonawca wykona, bazując na dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego wskazanej w Tabeli 1, dla każdego zadania odrębne audyty energetyczne sieci oświetleniowej, zawierające:

- opis stanu istniejącego (wraz z pełną inwentaryzacją zdjęciową),

- zestawienie planowanych do modernizacji punktów świetlnych z rzeczywistym poborem mocy przed modernizacją i po modernizacji,

- wyliczenia zużycia energii elektrycznej przez oświetlenie uliczne przed oraz po modernizacji, wraz z wyliczeniem procentowego stopienia poprawy efektywności energetycznej,

- opis stanu projektowanego wraz z charakterystyką proponowanych opraw oraz systemu zarządzania oświetleniem,

- wykaz kwalifikowanych punktów świetlnych (zgodnie z zapisami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie),

- kosztorys inwestorski kosztów kwalifikowalnych oraz kosztorys inwestorski kosztów niekwalifikowalnych, wynikające z kosztorysu inwestorskiego stanowiącego część dokumentacji projektowej, o której mowa w Tabeli 1. Podział na koszty kwalifikowalne oraz niekwalifikowalne wynikać powinien z zapisów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie,

- mapę orientacyjną (schemat) z naniesionymi projektowanymi kwalifikowanymi oprawami oświetleniowymi, projektowanymi nowymi słupami oświetleniowymi wraz z oprawami, istniejącymi słupami oświetleniowymi do demontażu oraz projektowanym przebiegiem kabla oświetleniowego.

Wykonawca zobowiązany będzie również do:

a. świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy sporządzaniu audytów energetycznych sieci oświetleniowej,

b. zapewnienia kompetentnego personelu do realizacji zamówienia, który będzie współpracował z osobami wskazanymi przez Zamawiającego,

c. uzgadniania harmonogramu prac z Zamawiającym,

d. współdziałania z Zamawiającym przy realizacji audytów energetycznych sieci oświetleniowej oraz do uczestnictwa w spotkaniach roboczych i konsultacjach - wymagane minimum 2 spotkania w miesiącu w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu przez niego wskazanym.

3. Przepisy

Dokumentacja musi być opracowana zgodnie z:

1) Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164) jej zmianami oraz aktami wykonawczymi do ustawy pzp. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp : Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny;

2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz.U. z 2013 r., poz.1129.), jego zmianami lub innym aktem wykonawczym do ustawy pzp wydanym w miejsce w/w;

3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389), jego zmianami lub innym aktem wykonawczym do ustawy pzp wydanym w miejsce w/w;

4) Ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.1409 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z aktami wykonawczymi do tej Ustawy, a w szczególności:

Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r., nr 120, poz. 1126 z późniejszymi zmianami);

5) Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 r., nr 92, poz. 881 z późniejszymi zmianami) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy;

6) Ustawą z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym t.j. Dz.U.

z 2012 r., poz.647 z późniejszymi zmianami);

7) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. z 2000 r., nr 63, poz. 735 z późniejszymi zmianami);

8) Ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.687 z późniejszymi zmianami);

9) Ustawą z 21.03.1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 260 z późniejszymi zmianami);

10) Ustawą Prawo wodne z 18.07.2001 r. (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz.145);

11) Ustawą o ochronie przyrody z 16.04.2004 r. (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.627 z późniejszymi zmianami);

12) Ustawą Prawo ochrony środowiska z 27.04.2001 r. (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.1232 z późniejszymi zmianami);

13) Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 09.11.2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz.U. z 2010 r., nr 213, poz. 1397 z późniejszymi zmianami);

14) Ustawą z dnia 09.06.2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 613 z późniejszymi zmianami);

15) Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących projektów robót geologicznych, w tym robót, których wykonywanie wymaga uzyskania koncesji (Dz.U. z 2011 r., nr 288, poz.1696);

16) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r., nr 220, poz. 2181 z późniejszymi zmianami);

17) Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz.U. z 2014 r., poz. 596);

18) Ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2010 r., nr 193 poz. 1287

z późniejszymi zmianami);

19) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02.1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995 r., nr 25, poz. 133);

20) Rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz.U. z 1999 r., nr 45, poz. 453);

21) Ustawą z dnia 03 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.1235 z późniejszymi zmianami) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa (w tym: ochrony ppoż., bhp, san-epid, ochrony środowiska), przepisami o prawie autorskim i prawach pokrewnych, przepisami techniczno-budowlanymi, normami, katalogami, wytycznymi, instrukcjami.

5. Uwagi końcowe

1) Opracowana dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

Dokumentacja musi być zaopatrzona w oświadczenie o kompletności.

 

Audyt energetyczny sieci oświetleniowej należy wykonać:

a) w wersji papierowej w 3 egzemplarzach,

b) w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach na płytce CD (na każdej płytce egzemplarz w formacie PDF oraz egzemplarz w wersji umożliwiającej jego przetwarzanie - .doc lub .docx).

2) Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący załącznik do zapytania ofertowego.

II. Terminy

1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia

do złożenia propozycji cenowej w terminie do dnia 12.05.2016 r., kierując zapytania na adres e-mail:

Treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania, Zamawiający niezwłocznie

zamieści na stronie internetowej Zamawiającego (zakładka zamówienia publiczne).

2. Oferty należy składać w formie tradycyjnej (papierowej) do dnia 16.05.2016 r.,

do godziny 11:00 w siedzibie Zamawiającego: Bieruń, ul. Rynek 14, kancelaria - parter, segment B.

3. Termin wykonania zamówienia: do dnia 28.10.2016 r.

III. Opis sposobu obliczania ceny

Wynagrodzenie wykonawcy.

Formą wynagrodzenia za przedmiot zamówienia jest cena ryczałtowa za wykonanie kompletnej dokumentacji.

Dla oceny ofert należy ustalić ostateczną cenę ofertową brutto jako maksymalne wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia.

W kalkulacji cenowej, stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, należy podać ceny netto poszczególnych zadań, następne je zsumować. Uzyskana suma będzie stanowiła cenę ofertową netto, którą należy wpisać w formularzu ofertowym.

Ostateczna cena ofertowa musi być podana jako cena netto i cena brutto – z wyszczególnieniem wysokości podatku VAT (w zł), wyrażonym cyfrowo. Podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami wynosi 23%.

Wyniki działań arytmetycznych powyżej dwóch miejsc po przecinku zaokrąglać:

do cyfry 4 włącznie – w dół, od cyfry 5 – w górę.

IV. Opis sposobu przygotowania ofert

1. Wymagania i zalecenia ogólne

Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad:

1) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2) Wymaga się, by oferta była przygotowana na piśmie, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści, pod rygorem nieważności.

3) Ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności.

4) Zaleca się, by oferta była dostarczona w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania przed otwarciem ofert, opatrzonym informacją o wykonawcy, adresacie oraz nazwą zadania:

„Modernizacja i rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego w Bieruniu - osiedle domów jednorodzinnych – dokumentacja: część 4 - audyty energetyczne sieci oświetleniowej”.

5) Wymaga się, by formularz ofertowy, oświadczenia były podpisane przez osobę/osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy.

Pełnomocnictwa należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

6) Zaleca się, aby oferta była trwale zszyta (spięta), a wszystkie karty oferty były ponumerowane.

7) Wymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny, opatrzone parafą osoby podpisującej ofertę. W przypadku braku spełnienia w/w wymogów, Zamawiający uzna za właściwy zapis przed naniesieniem zmiany.

2. Zawartość oferty

Oferta musi zawierać:

1) Wypełniony formularz ofertowy.

2) Wypełniony formularz kalkulacji ceny.

3) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku reprezentacji Wykonawcy przez pełnomocnika oraz w przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie.

V. Informacja o ocenie ofert

Kryteria oceny ofert

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie przedstawione niżej kryteria:

1) Cena ofertowa: 100 %

VI. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami

Krystyna Janota - Naczelnik Wydziału Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Bieruniu,
tel. 32/324 24 38,
e-mail:

VII. Postanowienia umowy

Wzór umowy stanowi załącznik do zapytania ofertowego. W jej treści podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia.

VIII. Informacja dotycząca udzielenia zamówienia

1. Zamówienie zostanie udzielone wybranemu wykonawcy wg kryterium podanego w pkt. V.

2. Zamawiający o wyborze oferty poinformuje wybranego wykonawcę oraz zamieści informację na stronie internetowej Zamawiającego (zakładka zamówienia publiczne).

3. Wybrany wykonawca w terminie niezwłocznym od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej zobowiązuje się dostarczyć podpisaną umowę do siedziby Zamawiającego.

4. Termin związania ofertą: 21 dni od terminu wyznaczonego na złożenie ofert cenowych.

IX. Informacje dodatkowe

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub jego unieważnienia.

Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie z tytułu odwołania lub unieważnienia postępowania.

X. Lista załączników

Wymienione niżej załączniki stanowią integralną część zapytania ofertowego.

1. Wzór formularza ofertowego.
2. Wzór formularza kalkulacji ceny.
3. Wzór umowy.

 

 
Ogłoszenie o zmianach ogłoszenia:  
Zapytania i odpowiedzi:  
Uwagi:  
  Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
Kategoria: Powiązane pliki [ 3 ]
ZAPROSZENIE Oświetlenie - projekt  część 4 - 2016 ZAPROSZENIE Oświetlenie - projekt część 4 - 2016
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 290
16-05-10 11:41
Bednarczyk Dawid
50.42KB
ZAPROSZENIE Oświetlenie - projekt  część 4 - 2016 ZAPROSZENIE Oświetlenie - projekt część 4 - 2016
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 272
16-05-10 11:41
Bednarczyk Dawid
6.2MB
Część 4 - wyniku postępowania Część 4 - wyniku postępowania
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 274
16-05-19 11:11
Bednarczyk Dawid
379.05KB
Drukuj Liczba odwiedzin: 242573

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl