Klawisze Dostępności
Temat | Zawartość |
---|---|
Nazwa i adres zamawiającego: | Gmina Bieruń |
Osoba wprowadzająca: | Dawid Bednarczyk |
Numer postępowania: | IR.7011.2.2016 |
Przedmiot zamówienia: | Modernizacja i rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego w Bieruniu - osiedle domów jednorodzinnych – dokumentacja: część 3 - osiedla domów jednorodzinnych wzdłuż ul. Chemików oraz ul. Świerczynieckiej |
Rodzaj zamówienia: | Usługi |
Tryb postępowania: | Otwarty, nieograniczony. |
Data ogłoszenia: | 2016-05-10 |
Termin składania ofert: | 2016-05-16 |
SIWZ: | ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ Gmina Bieruń ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie usługi projektowej „Modernizacja i rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego w Bieruniu
i zaprasza do złożenia ofert cenowych. Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) ustawy nie stosuje się. I. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz audytów energetycznych sieci oświetleniowej dla zadania pn.: „Modernizacja i rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego w Bieruniu - osiedle domów jednorodzinnych – dokumentacja: część 3 - osiedla domów jednorodzinnych wzdłuż ul. Chemików oraz ul. Świerczynieckiej” wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonaniem skutecznego zgłoszenia robót (w zależności od potrzeb). W zakres w/w zadania wchodzi wykonanie odrębnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonaniem skutecznego zgłoszenia robót (w zależności od potrzeb) oraz audytów energetycznych sieci oświetleniowej dla niżej wymienionych zadań cząstkowych: Zad.1. Budowa i przebudowa oświetlenia na ulicach: Chemików (od "Nitroerg" S.A. do skrzyżowania z DK 44), Sportowa, Schillera, Solidarności, Fałata, Księżycowa, Spacerowa. Zad.2. Budowa i przebudowa oświetlenia na ulicach: Rycerska, Szynowa, Świerczyniecka, Domy Polne. Dokumentację należy wykonać jako odrębne opracowania dla Zadania 1, Zadania 2. Łącznie stanowią one cały przedmiot zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert cząstkowych - oddzielnie na poszczególne zadania cząstkowe. Dokumentację należy wykonać łącznie z projektem systemu zarządzania oświetleniem. Tereny przewidziane pod lokalizację oświetlenia są objęte miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego. Obszar objęty projektowaniem podlega wpływom eksploatacji górniczej. Audyt energetyczny sieci oświetleniowej powinien zawierać: - opis stanu istniejącego (wraz z pełną inwentaryzacją zdjęciową), - zestawienie planowanych do modernizacji punktów świetlnych z rzeczywistym poborem mocy przed modernizacją i po modernizacji, - wyliczenia zużycia energii elektrycznej przez oświetlenie uliczne przed oraz po modernizacji, wraz z wyliczeniem procentowego stopnia poprawy efektywności energetycznej, - opis stanu projektowanego wraz z charakterystyką proponowanych opraw oraz systemu zarządzania oświetleniem, - wykaz kwalifikowanych punktów świetlnych (zgodnie z zapisami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie), - kosztorys inwestorski kosztów kwalifikowalnych oraz kosztorys inwestorski kosztów niekwalifikowalnych, wynikające z kosztorysu inwestorskiego stanowiącego część opracowanej dokumentacji projektowej. Podział na koszty kwalifikowalne oraz niekwalifikowalne wynikać powinien z zapisów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie, - mapę orientacyjną (schemat) z naniesionymi projektowanymi kwalifikowanymi oprawami oświetleniowymi, projektowanymi nowymi słupami oświetleniowymi wraz z oprawami, istniejącymi słupami oświetleniowymi do demontażu oraz projektowanym przebiegiem kabla oświetleniowego. Dla zadań od 1 do 2 audyty energetyczne sieci oświetleniowej powinny być opracowane w oparciu o dokumentacje projektowe sporządzone przez Wykonawcę. 2. Zakres prac 1) Zad.1. Budowa i przebudowa oświetlenia na ulicach: Chemików (od "Nitroerg" S.A. do skrzyżowania z DK 44), Sportowa, Schillera, Solidarności, Fałata, Księżycowa, Spacerowa. Należy zaprojektować nowe oświetlenie na ulicach: Chemików (od "Nitroerg" S.A. do skrzyżowania z DK 44), Sportowa, Schillera, Solidarności, Fałata, Księżycowa, Spacerowa - obszar zgodnie z załączoną mapką (załącznik nr 4.1. do zapytania ofertowego). Na ulicy Chemików, na odcinku od DK44 do parkingu przy cmentarzu, należy zaprojektować tylko nowe oprawy oświetleniowe typu LED w oparciu o istniejącą topologię słupów (22 słupy oświetleniowe, zabudowane po stronie lewej, jadąc od skrzyżowania DK 44 z ul. Chemików w kierunku skrzyżowania ul. Chemików z ul. Krakowską). Projektant musi wziąć pod uwagę: - zaprojektowane oświetlenie na osiedlu Chemików, - zaprojektowane oświetlenie przy Placu Nobla, - zaprojektowane oświetlenie przy ul. Wita (odcinek od skrzyżowania ul. Wita z ul. Chemików do cmentarza żydowskiego), - istniejące oświetlenie na wysokości od ul. Kopcowej do skrzyżowania ul. Chemików z ul. Krakowską. Oświetlenie proponuje się zaprojektować na słupach aluminiowych pełnych (np. typu SAL) i oprawach oświetleniowych typu LED (np. TECEO1-00-NW010AI, KAZU 5117, LED BPP007, LED BGP34) z wysięgnikiem lub podobnego typoszeregu. Dobierając oprawy oświetleniowe LED należy założyć możliwość minimum 3-stopniowej regulacji natężenia oświetlenia. Jesteśmy otwarci na inne (lepsze) rozwiązania oszczędne, estetyczne i wandalo-odporne. Przed podjęciem ostatecznych prac projektowych Inwestor będzie oczekiwał przedstawienia od projektanta koncepcji wraz z uzasadnieniem ekonomicznym dla danego rodzaju oświetlenia. Zasilanie projektowanego oświetlenia musi się odbywać się z osobnej szafki zasilania i sterowania oświetleniem ulicznym SZiSOU. Dokumentacja projektowa powinna być oparta o materiały i osprzęt umożliwiający monitorowanie, sterowanie, kontrolę i zarządzanie zaprojektowanym oświetleniem. System telemanagmentu służący do monitorowania, kontroli i zarządzania oświetleniem powinien być oparty o technologie sieciowe umożliwiające przesyłanie danych po sieci Ethernet lub sieci komórkowej 2G/3G/LTE. System sterowania oświetleniem powinien zapewnić realizację poniższych funkcji: • zdalny nadzór (monitorowanie, sterowanie, konfiguracja) przez sieć internetową z poziomu przeglądarki internetowej – bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. Dostęp do interfejsu użytkownika jest możliwy z dowolnego urządzenia wyposażonego w dostęp do internetu i przeglądarkę internetową, • graficzny interfejs w postaci strony internetowej wraz z mapą, na której za pomocą ikon reprezentowane są wszystkie punkty należące do systemu, • redukcję mocy pojedynczych opraw oświetleniowych, grup opraw lub wszystkich opraw, • załączanie i wyłączanie pojedynczej oprawy, • możliwość podłączenia do dowolnej oprawy czujnika (np. ruchu), który będzie sterował pracą pojedynczej oprawy lub grupy opraw (niezależnie od ich fizycznego połączenia), • automatyczną redukcję mocy zgodnie z zaprogramowanymi krzywymi redukcji, • zaprogramowanie oddzielnych krzywych redukcji dla dni roboczych (poniedziałek-piątek) oraz weekendów (sobota-niedziela), • zaprogramowanie dni szczególnych np. dni świątecznych, podczas których oświetlenie powinno mieć odmienną charakterystykę, • zmianę poziomu redukcji mocy poprzez zdalne przeprogramowanie w dowolnym momencie, • pomiar prądu, napięcia, mocy, współczynnika mocy, czasu pracy źródła światła dla pojedynczego punktu świetlnego, • dostęp do danych historycznych, • uwzględnienie zaprojektowanego współczynnika utrzymania – utrzymanie stałego strumienia świetlnego w czasie, • możliwość zaprogramowania wirtualnej mocy oprawy (w zakresie charakterystyki pracy źródła), • sygnalizowanie uszkodzonego źródła światła lub statecznika, zaniku napięcia zasilającego, błędów komunikacji, przekroczonego poziomu mocy lub temperatury, • generowanie raportów zużycia energii oraz raportów błędów. Zastosowany system ma prowadzić do oszczędzania energii elektrycznej, zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych, zwiększenia niezawodności oświetlenia i obniżenia kosztów jego utrzymania. Dotychczasowe, istniejące oświetlenie na ulicach: Chemików (od "Nitroerg" S.A. do skrzyżowania z DK 44), Sportowa, Schillera, Solidarności, Fałata, Księżycowa, Spacerowa jest przewidziane do likwidacji – koszty związane z likwidacją należy ująć w projekcie, przedmiarze robót i kosztorysie inwestorskim. 2) Zad.2. Budowa i przebudowa oświetlenia na ulicach: Rycerska, Szynowa, Świerczyniecka, Domy Polne. Należy zaprojektować nowe oświetlenie na ulicach: Rycerska, Szynowa, Świerczyniecka, Domy Polne - obszar zgodnie z załączoną mapką (załącznik nr 4.2. do zapytania ofertowego). Projektant musi wziąć pod uwagę: - zaprojektowane oświetlenie przy Domach Polnych (na osiedlu wielorodzinnym), - zaprojektowane oświetlenie przy ul. Świerczynieckiej (na wysokości "Danone"), - projektowane oświetlenie ulic: Świerczyniecka, Domy Polne, Boczna Szynowa (ZRID). Oświetlenie proponuje się zaprojektować na słupach aluminiowych pełnych (np. typu SAL) i oprawach oświetleniowych typu LED (np. TECEO1-00-NW010AI, KAZU 5117, LED BPP007, LED BGP34) z wysięgnikiem lub podobnego typoszeregu. Dobierając oprawy oświetleniowe LED należy założyć możliwość minimum 3-stopniowej regulacji natężenia oświetlenia. Jesteśmy otwarci na inne (lepsze) rozwiązania oszczędne, estetyczne i wandalo-odporne. Przed podjęciem ostatecznych prac projektowych Inwestor będzie oczekiwał przedstawienia od projektanta koncepcji wraz z uzasadnieniem ekonomicznym dla danego rodzaju oświetlenia. Zasilanie projektowanego oświetlenia musi się odbywać się z osobnej szafki zasilania i sterowania oświetleniem ulicznym SZiSOU. Dokumentacja projektowa powinna być oparta o materiały i osprzęt umożliwiający monitorowanie, sterowanie, kontrolę i zarządzanie zaprojektowanym oświetleniem. System telemanagmentu służący do monitorowania, kontroli i zarządzania oświetleniem powinien być oparty o technologie sieciowe umożliwiające przesyłanie danych po sieci Ethernet lub sieci komórkowej 2G/3G/LTE. System sterowania oświetleniem powinien zapewnić realizację poniższych funkcji: • zdalny nadzór (monitorowanie, sterowanie, konfiguracja) przez sieć internetową z poziomu przeglądarki internetowej – bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. Dostęp do interfejsu użytkownika jest możliwy z dowolnego urządzenia wyposażonego w dostęp do internetu i przeglądarkę internetową, • graficzny interfejs w postaci strony internetowej wraz z mapą, na której za pomocą ikon reprezentowane są wszystkie punkty należące do systemu, • redukcję mocy pojedynczych opraw oświetleniowych, grup opraw lub wszystkich opraw, • załączanie i wyłączanie pojedynczej oprawy, • możliwość podłączenia do dowolnej oprawy czujnika (np. ruchu), który będzie sterował pracą pojedynczej oprawy lub grupy opraw (niezależnie od ich fizycznego połączenia), • automatyczną redukcję mocy zgodnie z zaprogramowanymi krzywymi redukcji, • zaprogramowanie oddzielnych krzywych redukcji dla dni roboczych (poniedziałek-piątek) oraz weekendów (sobota-niedziela), • zaprogramowanie dni szczególnych np. dni świątecznych, podczas których oświetlenie powinno mieć odmienną charakterystykę, • zmianę poziomu redukcji mocy poprzez zdalne przeprogramowanie w dowolnym momencie, • pomiar prądu, napięcia, mocy, współczynnika mocy, czasu pracy źródła światła dla pojedynczego punktu świetlnego, • dostęp do danych historycznych, • uwzględnienie zaprojektowanego współczynnika utrzymania – utrzymanie stałego strumienia świetlnego w czasie, • możliwość zaprogramowania wirtualnej mocy oprawy (w zakresie charakterystyki pracy źródła), • sygnalizowanie uszkodzonego źródła światła lub statecznika, zaniku napięcia zasilającego, błędów komunikacji, przekroczonego poziomu mocy lub temperatury, • generowanie raportów zużycia energii oraz raportów błędów. Zastosowany system ma prowadzić do oszczędzania energii elektrycznej, zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych, zwiększenia niezawodności oświetlenia i obniżenia kosztów jego utrzymania. Dotychczasowe, istniejące oświetlenie na ulicach: Rycerska, Szynowa, Świerczyniecka, Domy Polne jest przewidziane do likwidacji – koszty związane z likwidacją należy ująć w projekcie, przedmiarze robót i kosztorysie inwestorskim. UWAGI DOTYCZĄCE ZAKRESU PRAC Z ZADAŃ OD 1 DO 2: Wykonawca w pierwszej kolejności wykona i przedstawi Zamawiającemu do zaopiniowania koncepcje oświetlenia dla każdego projektowanego obszaru. Koncepcje muszą być opracowane na aktualnych podkładach mapowych z nakładką ewidencji (mapy do celów projektowych muszą być zweryfikowane przez wykonanie domiarów w terenie). Pozytywnie zaopiniowane przez Zamawiającego koncepcje będą stanowić podstawę do wykonania projektów budowlanych i wykonawczych. W ramach dokumentacji należy wykonać projekty budowlane i wykonawcze oświetlenia wraz z systemem zarządzania oświetleniem. Dokonując obliczeń fotometrycznych dla dróg, parkingów i placów na każdym z zadanych obszarów, należy stosować się do obowiązującej normy oświetleniowej. Projekty muszą stanowić kompletną dokumentację pozwalającą na realizację inwestycji. Wszystkie etapy projektowania należy konsultować z Zamawiającym. Dla każdego zadania od 1 do 2 należy też opracować audyt energetyczny zawierający: - opis stanu istniejącego (wraz z pełną inwentaryzacją zdjęciową), - zestawienie planowanych do modernizacji punktów świetlnych z rzeczywistym poborem mocy przed modernizacją i po modernizacji, - wyliczenia zużycia energii elektrycznej przez oświetlenie uliczne przed oraz po modernizacji, wraz z wyliczeniem procentowego stopienia poprawy efektywności energetycznej, - opis stanu projektowanego wraz z charakterystyką proponowanych opraw oraz systemu zarządzania oświetleniem, - wykaz kwalifikowanych punktów świetlnych (zgodnie z zapisami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie), - kosztorys inwestorski kosztów kwalifikowalnych oraz kosztorys inwestorski kosztów niekwalifikowalnych, wynikające z kosztorysu inwestorskiego stanowiącego część opracowanej dokumentacji projektowej. Podział na koszty kwalifikowalne oraz niekwalifikowalne wynikać powinien z zapisów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie, - mapę orientacyjną (schemat) z naniesionymi projektowanymi kwalifikowanymi oprawami oświetleniowymi, projektowanymi nowymi słupami oświetleniowymi wraz z oprawami, istniejącymi słupami oświetleniowymi do demontażu oraz projektowanym przebiegiem kabla oświetleniowego. 3. Zakres zadania obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie dokumentacji fotograficznej terenu objętego zadaniem. 2) Wykonanie inwentaryzacji zieleni (wg potrzeb). 3) Wykonanie badań i dokumentacji geotechnicznej (wg potrzeb) w zakresie koniecznym do opracowania całości dokumentacji projektowej. 4) Uzyskanie map do celów projektowych. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnych podkładach mapowych z nakładką ewidencji. Wykonawca musi uzyskać mapy sytuacyjno-wysokościowe zgodne ze stanem faktycznym w terenie. W tym celu należy m.in.: - przeprowadzić wywiad terenowy, - wykonać pomiary terenowe mające na celu aktualizację istniejącej mapy zasadniczej, - odszukać punkty graniczne, uzgodnić mapy w instytucjach branżowych. 5) Uzyskanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów (aktualny stan ewidencji gruntów i budynków). 6) Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych, które powinny zawierać w szczególności: szczegółowy opis techniczny, niezbędne analizy i obliczenia, dokładny opis stosowanych materiałów i urządzeń, informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), inwentaryzację istniejącej zieleni przeznaczonej do wycinki, część rysunkową. W szczególności należy wykonać: a. inwentaryzację istniejącego oświetlenia; b. inwentaryzację zieleni (jeśli zajdzie taka konieczność – konieczność wycinki); c. projekty oświetlenia wraz z systemem zarządzania oświetleniem; d. uzgodnione i zatwierdzone projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; e. inne projekty branżowe, których konieczność wykonania wyniknie z uzgodnień z gestorami sieci; f. inne projekty branżowe niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót. 7) Opracowanie audytu energetycznego sieci oświetleniowej. 8) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 9) Wykonanie przedmiarów robót. 10) Wykonanie kosztorysów inwestorskich. 11) Wszelkie konieczne do realizacji zamówienia oraz rzeczowego wykonania inwestycji (budowy) wywiady środowiskowe, uzgodnienia, opinie, zgody, zatwierdzenia, decyzje, pozwolenia, w tym m.in.: postanowienia, informacje, sprawdzenia, zgłoszenia, decyzje środowiskowe, pozwolenia wodno-prawne, uzgodnienie OUG, decyzje o wycince drzew, decyzje o pozwoleniu na budowę, zgłoszenia robót, itp. 12) W razie konieczności sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko. 13) Wykonanie i skompletowanie wszelkich niezbędnych załączników do wniosków i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę (jeśli wymagane). 14) Wykonawca zobowiązany będzie również do: a. dostarczenia plików wsadowych do ogólnodostępnych programów do projektowania oświetlenia (np. DIALux), zawierających dane fotometryczne oraz informacje o zastosowanych oprawach; b. świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy projektowaniu; c. zapewnienia kompetentnego personelu do realizacji zamówienia, który będzie współpracował z osobami wskazanymi przez Zamawiającego; d. uzgadniania harmonogramu prac z Zamawiającym; e. uzgadniania koncepcji zamierzenia projektowego z Zamawiającym; f. współdziałania z Zamawiającym przy realizacji dokumentacji projektowej oraz do uczestnictwa w spotkaniach roboczych i konsultacjach - wymagane minimum 2 spotkania w miesiącu w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu przez niego wskazanym; g. udzielania wyjaśnień na pisemne zapytania Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowane roboty budowlane (bez dodatkowego wynagrodzenia) w terminach umożliwiających Zamawiającemu sprawne przeprowadzenie takiego postępowania.
4. Przepisy Dokumentacja projektowo - kosztorysowa musi być opracowana w szczególności zgodnie z: 1) Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164) jej zmianami oraz aktami wykonawczymi do ustawy pzp. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp : Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny; 2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz.U. z 2013 r., poz.1129.), jego zmianami lub innym aktem wykonawczym do ustawy pzp wydanym w miejsce w/w; 3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389), jego zmianami lub innym aktem wykonawczym do ustawy pzp wydanym w miejsce w/w; 4) Ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.1409 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z aktami wykonawczymi do tej Ustawy, a w szczególności: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r., nr 120, poz. 1126 z późniejszymi zmianami); 5) Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 r., nr 92, poz. 881 z późniejszymi zmianami) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy; 6) Ustawą z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym t.j. Dz.U. z 2012 r., poz.647 z późniejszymi zmianami); 7) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. z 2000 r., nr 63, poz. 735 z późniejszymi zmianami); 8) Ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.687 z późniejszymi zmianami); 9) Ustawą z 21.03.1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 260 z późniejszymi zmianami); 10) Ustawą Prawo wodne z 18.07.2001 r. (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz.145); 11) Ustawą o ochronie przyrody z 16.04.2004 r. (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.627 z późniejszymi zmianami); 12) Ustawą Prawo ochrony środowiska z 27.04.2001 r. (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.1232 z późniejszymi zmianami); 13) Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 09.11.2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz.U. z 2010 r., nr 213, poz. 1397 z późniejszymi zmianami); 14) Ustawą z dnia 09.06.2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 613 z późniejszymi zmianami); 15) Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących projektów robót geologicznych, w tym robót, których wykonywanie wymaga uzyskania koncesji (Dz.U. z 2011 r., nr 288, poz.1696); 16) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r., nr 220, poz. 2181 z późniejszymi zmianami); 17) Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz.U. z 2014 r., poz. 596); 18) Ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2010 r., nr 193 poz. 1287 z późniejszymi zmianami); 19) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02.1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995 r., nr 25, poz. 133); 20) Rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz.U. z 1999 r., nr 45, poz. 453); 21) Ustawą z dnia 03 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.1235 z późniejszymi zmianami) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa (w tym: ochrony ppoż., bhp, san-epid, ochrony środowiska), przepisami o prawie autorskim i prawach pokrewnych, przepisami techniczno-budowlanymi, normami, katalogami, wytycznymi, instrukcjami. 5. Uwagi końcowe 1) Opracowana dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Powinna zawierać wszystkie materiały geodezyjne, prawne, potwierdzone wnioski (o wydanie decyzji i dokumentów), uzyskane uzgodnienia, opinie, inne dokumenty. Dokumentacja musi być zaopatrzona w oświadczenie o kompletności. Dokumentacja musi spełniać wszystkie wymogi konieczne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę (jeśli wymagane). Wycena powinna uwzględnić uzyskanie wszelkich koniecznych uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych dla realizacji w/w projektu. Wykonawca na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej musi uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę lub dokonać skutecznego zgłoszenia robót. Przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski powinny obejmować wszystkie konieczne roboty związane z realizacją zadania. Projekty budowlane i projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy wykonać: a) w wersji papierowej w 5 egzemplarzach, b) w wersji elektronicznej, w 2 egzemplarzach na płytce CD (na każdej płytce egzemplarz w formacie PDF oraz egzemplarz w wersji umożliwiającej jego przetwarzanie, np. .dwg, .doc, .docx). Przedmiary robót należy wykonać: a) w wersji papierowej w 5 egzemplarzach, b) w wersji elektronicznej, w 2 egzemplarzach na płytce CD (na każdej płytce egzemplarz w formacie PDF oraz egzemplarz w wersji umożliwiającej jego przetwarzanie - .xls lub .xlsx). Kosztorys inwestorski należy wykonać: a. w wersji papierowej w 2 egzemplarzach, b. w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach na płytce CD (na każdej płytce egzemplarz w formacie PDF oraz egzemplarz w wersji umożliwiającej jego przetwarzanie - .xls lub .xlsx). Dokumentacja musi odpowiadać wymaganiom Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowej formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.202.2004.2072 z późn. zm.). Audyt energetyczny sieci oświetleniowej należy wykonać: a) w wersji papierowej w 3 egzemplarzach, b) w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach na płytce CD (na każdej płytce egzemplarz w formacie PDF oraz egzemplarz w wersji umożliwiającej jego przetwarzanie - .doc lub .docx). 2) Przyjęte w trakcie projektowania rozwiązania technologiczne i materiały należy konsultować z Zamawiającym oraz uzyskać jego akceptację. 3) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu – zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych – na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych oraz realizację robót na jej podstawie. Dokumentacja w swojej treści powinna określać parametry techniczne zastosowanych materiałów, urządzeń i wyposażenia oraz technologię robót w taki sposób, aby nie utrudniać uczciwej konkurencji. Projektant zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw, znaków wskazujących na producenta. 4) Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący załącznik do zapytania ofertowego. 5) Do obowiązków Wykonawcy, w ramach wykonania przedmiotu zamówienia, będzie też należał udział w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych w zakresie udzielania odpowiedzi na zapytania dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej. II. Terminy 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia do złożenia propozycji cenowej w terminie do dnia 12.05.2016 r., kierując zapytania na adres e-mail: Treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania, Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej Zamawiającego (zakładka zamówienia publiczne). 2. Oferty należy składać w formie tradycyjnej (papierowej) do dnia 16.05.2016 r., do godziny 11:00 w siedzibie Zamawiającego: Bieruń, ul. Rynek 14, kancelaria - parter, segment B. 3. Termin wykonania zamówienia: do dnia 28.10.2016 r. III. Opis sposobu obliczania ceny Wynagrodzenie wykonawcy. Formą wynagrodzenia za przedmiot zamówienia jest cena ryczałtowa za wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonaniem skutecznego zgłoszenia robót (w zależności od potrzeb). Dla oceny ofert należy ustalić ostateczną cenę ofertową brutto jako maksymalne wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia. W kalkulacji cenowej, stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, należy podać ceny netto poszczególnych zadań, następne je zsumować. Uzyskana suma będzie stanowiła cenę ofertową netto, którą należy wpisać w formularzu ofertowym. Ostateczna cena ofertowa musi być podana jako cena netto i cena brutto – z wyszczególnieniem wysokości podatku VAT (w zł), wyrażonym cyfrowo. Podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami wynosi 23%. Wyniki działań arytmetycznych powyżej dwóch miejsc po przecinku zaokrąglać: do cyfry 4 włącznie – w dół, od cyfry 5 – w górę.
IV. Opis sposobu przygotowania ofert 1. Wymagania i zalecenia ogólne Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad: 1) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2) Wymaga się, by oferta była przygotowana na piśmie, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści, pod rygorem nieważności. 3) Ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności. 4) Zaleca się, by oferta była dostarczona w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania przed otwarciem ofert, opatrzonym informacją o wykonawcy, adresacie oraz nazwą zadania: „Modernizacja i rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego w Bieruniu - osiedle domów jednorodzinnych – dokumentacja: część 3 - osiedla domów jednorodzinnych wzdłuż ul. Chemików oraz ul. Świerczynieckiej”. 5) Wymaga się, by formularz ofertowy, oświadczenia były podpisane przez osobę/osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwa należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) Zaleca się, aby oferta była trwale zszyta (spięta), a wszystkie karty oferty były ponumerowane. 7) Wymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny, opatrzone parafą osoby podpisującej ofertę. W przypadku braku spełnienia w/w wymogów, Zamawiający uzna za właściwy zapis przed naniesieniem zmiany. 2. Zawartość oferty Oferta musi zawierać: 1) Wypełniony formularz ofertowy. 2) Wypełniony formularz kalkulacji ceny. 3) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku reprezentacji Wykonawcy przez pełnomocnika oraz w przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. V. Informacja o ocenie ofert Kryteria oceny ofert O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie przedstawione niżej kryteria: 1) Cena ofertowa: 100 % VI. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami Krystyna Janota - Naczelnik Wydziału Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Bieruniu, VII. Postanowienia umowy Wzór umowy stanowi załącznik do zapytania ofertowego. W jej treści podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. VIII. Informacja dotycząca udzielenia zamówienia 1. Zamówienie zostanie udzielone wybranemu wykonawcy wg kryterium podanego w pkt. V. 2. Zamawiający o wyborze oferty poinformuje wybranego wykonawcę oraz zamieści informację na stronie internetowej Zamawiającego (zakładka zamówienia publiczne). 3. Wybrany wykonawca w terminie niezwłocznym od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej zobowiązuje się dostarczyć podpisaną umowę do siedziby Zamawiającego. 4. Termin związania ofertą: 21 dni od terminu wyznaczonego na złożenie ofert cenowych. IX. Informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub jego unieważnienia. Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie z tytułu odwołania lub unieważnienia postępowania. X. Lista załączników Wymienione niżej załączniki stanowią integralną część zapytania ofertowego. 1. Wzór formularza ofertowego.
|
Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar | ||
---|---|---|---|---|
Kategoria: Powiązane pliki [ 5 ] | ||||
ZAPROSZENIE Oświetlenie - projekt cz. 3 - 2016
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 385
|
16-05-10 11:25 Bednarczyk Dawid |
0.92MB | ||
ZAPROSZENIE Oświetlenie - projekt cz. 3 - 2016
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 234
|
16-05-10 11:26 Bednarczyk Dawid |
10.27MB | ||
Zał. 4.1
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 263
|
16-05-10 11:30 Bednarczyk Dawid |
495.54KB | ||
Zał. 4.2
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 261
|
16-05-10 11:32 Bednarczyk Dawid |
471.34KB | ||
Część 3 - wynik postępowania
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 284
|
16-05-19 11:09 Bednarczyk Dawid |
365.34KB | ||
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl