Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Ogłoszenia o zamówieniach

Temat Zawartość
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Bieruń 
Osoba odpowiedzialna za treść:  
Osoba wprowadzająca: Dawid Bednarczyk 
Numer postępowania: IR.7011.2.2016 
Przedmiot zamówienia: Modernizacja i rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego w Bieruniu - osiedle domów jednorodzinnych – dokumentacja: część 3 - osiedla domów jednorodzinnych wzdłuż ul. Chemików oraz ul. Świerczynieckiej 
Rodzaj zamówienia: Usługi 
Tryb postępowania: Otwarty, nieograniczony. 
Data ogłoszenia: 2016-05-10 
Termin składania ofert: 2016-05-16 
SIWZ:

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ

Gmina Bieruń ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie usługi projektowej
o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro, pn.:

Modernizacja i rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego w Bieruniu
- osiedle domów jednorodzinnych – dokumentacja:
część 3 - osiedla domów jednorodzinnych wzdłuż ul. Chemików
oraz ul. Świerczynieckiej

 

i zaprasza do złożenia ofert cenowych.

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) ustawy nie stosuje się.

I. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz audytów energetycznych sieci oświetleniowej dla zadania pn.: „Modernizacja i rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego w Bieruniu - osiedle domów jednorodzinnych – dokumentacja: część 3 - osiedla domów jednorodzinnych wzdłuż ul. Chemików oraz ul. Świerczynieckiej” wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonaniem skutecznego zgłoszenia robót (w zależności od potrzeb).

W zakres w/w zadania wchodzi wykonanie odrębnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonaniem skutecznego zgłoszenia robót (w zależności od potrzeb) oraz audytów energetycznych sieci oświetleniowej dla niżej wymienionych zadań cząstkowych:

Zad.1. Budowa i przebudowa oświetlenia na ulicach: Chemików (od "Nitroerg" S.A. do skrzyżowania z DK 44), Sportowa, Schillera, Solidarności, Fałata, Księżycowa, Spacerowa.

Zad.2. Budowa i przebudowa oświetlenia na ulicach: Rycerska, Szynowa, Świerczyniecka, Domy Polne.

Dokumentację należy wykonać jako odrębne opracowania dla Zadania 1, Zadania 2.

Łącznie stanowią one cały przedmiot zamówienia.

Nie dopuszcza się składania ofert cząstkowych - oddzielnie na poszczególne zadania cząstkowe. Dokumentację należy wykonać łącznie z projektem systemu zarządzania oświetleniem.

Tereny przewidziane pod lokalizację oświetlenia są objęte miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego.

Obszar objęty projektowaniem podlega wpływom eksploatacji górniczej.

Audyt energetyczny sieci oświetleniowej powinien zawierać:

- opis stanu istniejącego (wraz z pełną inwentaryzacją zdjęciową),

- zestawienie planowanych do modernizacji punktów świetlnych z rzeczywistym poborem mocy przed modernizacją i po modernizacji,

- wyliczenia zużycia energii elektrycznej przez oświetlenie uliczne przed oraz po modernizacji, wraz z wyliczeniem procentowego stopnia poprawy efektywności energetycznej,

- opis stanu projektowanego wraz z charakterystyką proponowanych opraw oraz systemu zarządzania oświetleniem,

- wykaz kwalifikowanych punktów świetlnych (zgodnie z zapisami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie),

- kosztorys inwestorski kosztów kwalifikowalnych oraz kosztorys inwestorski kosztów niekwalifikowalnych, wynikające z kosztorysu inwestorskiego stanowiącego część opracowanej dokumentacji projektowej. Podział na koszty kwalifikowalne oraz niekwalifikowalne wynikać powinien z zapisów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie,

- mapę orientacyjną (schemat) z naniesionymi projektowanymi kwalifikowanymi oprawami oświetleniowymi, projektowanymi nowymi słupami oświetleniowymi wraz z oprawami, istniejącymi słupami oświetleniowymi do demontażu oraz projektowanym przebiegiem kabla oświetleniowego.

Dla zadań od 1 do 2 audyty energetyczne sieci oświetleniowej powinny być opracowane

w oparciu o dokumentacje projektowe sporządzone przez Wykonawcę.

2. Zakres prac

1) Zad.1. Budowa i przebudowa oświetlenia na ulicach: Chemików (od "Nitroerg" S.A.

do skrzyżowania z DK 44), Sportowa, Schillera, Solidarności, Fałata, Księżycowa,

Spacerowa.

Należy zaprojektować nowe oświetlenie na ulicach: Chemików (od "Nitroerg" S.A. do skrzyżowania z DK 44), Sportowa, Schillera, Solidarności, Fałata, Księżycowa, Spacerowa - obszar zgodnie z załączoną mapką (załącznik nr 4.1. do zapytania ofertowego).

Na ulicy Chemików, na odcinku od DK44 do parkingu przy cmentarzu, należy zaprojektować tylko nowe oprawy oświetleniowe typu LED w oparciu o istniejącą topologię słupów (22 słupy oświetleniowe, zabudowane po stronie lewej, jadąc od skrzyżowania DK 44 z ul. Chemików w kierunku skrzyżowania ul. Chemików z ul. Krakowską).

Projektant musi wziąć pod uwagę:

- zaprojektowane oświetlenie na osiedlu Chemików,

- zaprojektowane oświetlenie przy Placu Nobla,

- zaprojektowane oświetlenie przy ul. Wita (odcinek od skrzyżowania ul. Wita

z ul. Chemików do cmentarza żydowskiego),

- istniejące oświetlenie na wysokości od ul. Kopcowej do skrzyżowania ul. Chemików z ul. Krakowską.

Oświetlenie proponuje się zaprojektować na słupach aluminiowych pełnych (np. typu SAL) i oprawach oświetleniowych typu LED (np. TECEO1-00-NW010AI, KAZU 5117, LED BPP007, LED BGP34) z wysięgnikiem lub podobnego typoszeregu. Dobierając oprawy oświetleniowe LED należy założyć możliwość minimum 3-stopniowej regulacji natężenia oświetlenia. Jesteśmy otwarci na inne (lepsze) rozwiązania oszczędne, estetyczne

i wandalo-odporne. Przed podjęciem ostatecznych prac projektowych Inwestor będzie oczekiwał przedstawienia od projektanta koncepcji wraz z uzasadnieniem ekonomicznym dla danego rodzaju oświetlenia. Zasilanie projektowanego oświetlenia musi się odbywać się

z osobnej szafki zasilania i sterowania oświetleniem ulicznym SZiSOU. Dokumentacja projektowa powinna być oparta o materiały i osprzęt umożliwiający monitorowanie, sterowanie, kontrolę i zarządzanie zaprojektowanym oświetleniem. System telemanagmentu służący do monitorowania, kontroli i zarządzania oświetleniem powinien być oparty

o technologie sieciowe umożliwiające przesyłanie danych po sieci Ethernet lub sieci komórkowej 2G/3G/LTE.

System sterowania oświetleniem powinien zapewnić realizację poniższych funkcji:

• zdalny nadzór (monitorowanie, sterowanie, konfiguracja) przez sieć internetową

z poziomu przeglądarki internetowej – bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. Dostęp do interfejsu użytkownika jest możliwy z dowolnego urządzenia wyposażonego w dostęp do internetu i przeglądarkę internetową,

• graficzny interfejs w postaci strony internetowej wraz z mapą, na której za pomocą ikon reprezentowane są wszystkie punkty należące do systemu,

• redukcję mocy pojedynczych opraw oświetleniowych, grup opraw lub wszystkich opraw,

• załączanie i wyłączanie pojedynczej oprawy,

• możliwość podłączenia do dowolnej oprawy czujnika (np. ruchu), który będzie sterował pracą pojedynczej oprawy lub grupy opraw (niezależnie od ich fizycznego połączenia),

• automatyczną redukcję mocy zgodnie z zaprogramowanymi krzywymi redukcji,

• zaprogramowanie oddzielnych krzywych redukcji dla dni roboczych (poniedziałek-piątek) oraz weekendów (sobota-niedziela),

• zaprogramowanie dni szczególnych np. dni świątecznych, podczas których oświetlenie powinno mieć odmienną charakterystykę,

• zmianę poziomu redukcji mocy poprzez zdalne przeprogramowanie w dowolnym momencie,

• pomiar prądu, napięcia, mocy, współczynnika mocy, czasu pracy źródła światła dla pojedynczego punktu świetlnego,

• dostęp do danych historycznych,

• uwzględnienie zaprojektowanego współczynnika utrzymania – utrzymanie stałego strumienia świetlnego w czasie,

• możliwość zaprogramowania wirtualnej mocy oprawy (w zakresie charakterystyki pracy źródła),

• sygnalizowanie uszkodzonego źródła światła lub statecznika, zaniku napięcia zasilającego, błędów komunikacji, przekroczonego poziomu mocy lub temperatury,

• generowanie raportów zużycia energii oraz raportów błędów.

Zastosowany system ma prowadzić do oszczędzania energii elektrycznej, zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych, zwiększenia niezawodności oświetlenia i obniżenia kosztów jego utrzymania.

Dotychczasowe, istniejące oświetlenie na ulicach: Chemików (od "Nitroerg" S.A. do skrzyżowania z DK 44), Sportowa, Schillera, Solidarności, Fałata, Księżycowa, Spacerowa jest przewidziane do likwidacji – koszty związane z likwidacją należy ująć w projekcie, przedmiarze robót i kosztorysie inwestorskim.

2) Zad.2. Budowa i przebudowa oświetlenia na ulicach: Rycerska, Szynowa, Świerczyniecka,

Domy Polne.

Należy zaprojektować nowe oświetlenie na ulicach: Rycerska, Szynowa, Świerczyniecka, Domy Polne - obszar zgodnie z załączoną mapką (załącznik nr 4.2. do zapytania ofertowego).

Projektant musi wziąć pod uwagę:

- zaprojektowane oświetlenie przy Domach Polnych (na osiedlu wielorodzinnym),

- zaprojektowane oświetlenie przy ul. Świerczynieckiej (na wysokości "Danone"),

- projektowane oświetlenie ulic: Świerczyniecka, Domy Polne, Boczna Szynowa (ZRID).

Oświetlenie proponuje się zaprojektować na słupach aluminiowych pełnych (np. typu SAL) i oprawach oświetleniowych typu LED (np. TECEO1-00-NW010AI, KAZU 5117, LED BPP007, LED BGP34) z wysięgnikiem lub podobnego typoszeregu. Dobierając oprawy oświetleniowe LED należy założyć możliwość minimum 3-stopniowej regulacji natężenia oświetlenia. Jesteśmy otwarci na inne (lepsze) rozwiązania oszczędne, estetyczne

i wandalo-odporne. Przed podjęciem ostatecznych prac projektowych Inwestor będzie oczekiwał przedstawienia od projektanta koncepcji wraz z uzasadnieniem ekonomicznym dla danego rodzaju oświetlenia. Zasilanie projektowanego oświetlenia musi się odbywać się

z osobnej szafki zasilania i sterowania oświetleniem ulicznym SZiSOU. Dokumentacja projektowa powinna być oparta o materiały i osprzęt umożliwiający monitorowanie, sterowanie, kontrolę i zarządzanie zaprojektowanym oświetleniem. System telemanagmentu służący do monitorowania, kontroli i zarządzania oświetleniem powinien być oparty

o technologie sieciowe umożliwiające przesyłanie danych po sieci Ethernet lub sieci komórkowej 2G/3G/LTE.

System sterowania oświetleniem powinien zapewnić realizację poniższych funkcji:

• zdalny nadzór (monitorowanie, sterowanie, konfiguracja) przez sieć internetową

z poziomu przeglądarki internetowej – bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. Dostęp do interfejsu użytkownika jest możliwy z dowolnego urządzenia wyposażonego w dostęp do internetu i przeglądarkę internetową,

• graficzny interfejs w postaci strony internetowej wraz z mapą, na której za pomocą ikon reprezentowane są wszystkie punkty należące do systemu,

• redukcję mocy pojedynczych opraw oświetleniowych, grup opraw lub wszystkich opraw,

• załączanie i wyłączanie pojedynczej oprawy,

• możliwość podłączenia do dowolnej oprawy czujnika (np. ruchu), który będzie sterował pracą pojedynczej oprawy lub grupy opraw (niezależnie od ich fizycznego połączenia),

• automatyczną redukcję mocy zgodnie z zaprogramowanymi krzywymi redukcji,

• zaprogramowanie oddzielnych krzywych redukcji dla dni roboczych (poniedziałek-piątek) oraz weekendów (sobota-niedziela),

• zaprogramowanie dni szczególnych np. dni świątecznych, podczas których oświetlenie powinno mieć odmienną charakterystykę,

• zmianę poziomu redukcji mocy poprzez zdalne przeprogramowanie w dowolnym momencie,

• pomiar prądu, napięcia, mocy, współczynnika mocy, czasu pracy źródła światła dla pojedynczego punktu świetlnego,

• dostęp do danych historycznych,

• uwzględnienie zaprojektowanego współczynnika utrzymania – utrzymanie stałego strumienia świetlnego w czasie,

• możliwość zaprogramowania wirtualnej mocy oprawy (w zakresie charakterystyki pracy źródła),

• sygnalizowanie uszkodzonego źródła światła lub statecznika, zaniku napięcia zasilającego, błędów komunikacji, przekroczonego poziomu mocy lub temperatury,

• generowanie raportów zużycia energii oraz raportów błędów.

Zastosowany system ma prowadzić do oszczędzania energii elektrycznej, zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych, zwiększenia niezawodności oświetlenia i obniżenia kosztów jego utrzymania.

Dotychczasowe, istniejące oświetlenie na ulicach: Rycerska, Szynowa, Świerczyniecka, Domy Polne jest przewidziane do likwidacji – koszty związane z likwidacją należy ująć w projekcie, przedmiarze robót i kosztorysie inwestorskim.

 UWAGI DOTYCZĄCE ZAKRESU PRAC Z ZADAŃ OD 1 DO 2:

Wykonawca w pierwszej kolejności wykona i przedstawi Zamawiającemu do zaopiniowania koncepcje oświetlenia dla każdego projektowanego obszaru.

Koncepcje muszą być opracowane na aktualnych podkładach mapowych z nakładką ewidencji (mapy do celów projektowych muszą być zweryfikowane przez wykonanie domiarów w terenie).

Pozytywnie zaopiniowane przez Zamawiającego koncepcje będą stanowić podstawę do wykonania projektów budowlanych i wykonawczych.

W ramach dokumentacji należy wykonać projekty budowlane i wykonawcze oświetlenia wraz z systemem zarządzania oświetleniem.

Dokonując obliczeń fotometrycznych dla dróg, parkingów i placów na każdym z zadanych obszarów, należy stosować się do obowiązującej normy oświetleniowej.

Projekty muszą stanowić kompletną dokumentację pozwalającą na realizację inwestycji.

Wszystkie etapy projektowania należy konsultować z Zamawiającym.

Dla każdego zadania od 1 do 2 należy też opracować audyt energetyczny zawierający:

- opis stanu istniejącego (wraz z pełną inwentaryzacją zdjęciową),

- zestawienie planowanych do modernizacji punktów świetlnych z rzeczywistym poborem mocy przed modernizacją i po modernizacji,

- wyliczenia zużycia energii elektrycznej przez oświetlenie uliczne przed oraz po modernizacji, wraz z wyliczeniem procentowego stopienia poprawy efektywności energetycznej,

- opis stanu projektowanego wraz z charakterystyką proponowanych opraw oraz systemu zarządzania oświetleniem,

- wykaz kwalifikowanych punktów świetlnych (zgodnie z zapisami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie),

- kosztorys inwestorski kosztów kwalifikowalnych oraz kosztorys inwestorski kosztów niekwalifikowalnych, wynikające z kosztorysu inwestorskiego stanowiącego część opracowanej dokumentacji projektowej. Podział na koszty kwalifikowalne oraz niekwalifikowalne wynikać powinien z zapisów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie,

- mapę orientacyjną (schemat) z naniesionymi projektowanymi kwalifikowanymi oprawami oświetleniowymi, projektowanymi nowymi słupami oświetleniowymi wraz z oprawami, istniejącymi słupami oświetleniowymi do demontażu oraz projektowanym przebiegiem kabla oświetleniowego.

3. Zakres zadania obejmuje w szczególności:

1) Wykonanie dokumentacji fotograficznej terenu objętego zadaniem.

2) Wykonanie inwentaryzacji zieleni (wg potrzeb).

3) Wykonanie badań i dokumentacji geotechnicznej (wg potrzeb) w zakresie koniecznym do opracowania całości dokumentacji projektowej.

4) Uzyskanie map do celów projektowych.

Dokumentację projektową należy opracować na aktualnych podkładach mapowych

z nakładką ewidencji. Wykonawca musi uzyskać mapy sytuacyjno-wysokościowe zgodne ze stanem faktycznym w terenie. W tym celu należy m.in.:

- przeprowadzić wywiad terenowy,

- wykonać pomiary terenowe mające na celu aktualizację istniejącej mapy zasadniczej,

- odszukać punkty graniczne, uzgodnić mapy w instytucjach branżowych.

5) Uzyskanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów (aktualny stan ewidencji gruntów i budynków).

6) Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych, które powinny zawierać

w szczególności: szczegółowy opis techniczny, niezbędne analizy i obliczenia, dokładny opis stosowanych materiałów i urządzeń, informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), inwentaryzację istniejącej zieleni przeznaczonej do wycinki, część rysunkową.

W szczególności należy wykonać:

a. inwentaryzację istniejącego oświetlenia;

b. inwentaryzację zieleni (jeśli zajdzie taka konieczność – konieczność wycinki);

c. projekty oświetlenia wraz z systemem zarządzania oświetleniem;

d. uzgodnione i zatwierdzone projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;

e. inne projekty branżowe, których konieczność wykonania wyniknie z uzgodnień

z gestorami sieci;

f. inne projekty branżowe niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót.

7) Opracowanie audytu energetycznego sieci oświetleniowej.

8) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

9) Wykonanie przedmiarów robót.

10) Wykonanie kosztorysów inwestorskich.

11) Wszelkie konieczne do realizacji zamówienia oraz rzeczowego wykonania inwestycji (budowy) wywiady środowiskowe, uzgodnienia, opinie, zgody, zatwierdzenia, decyzje, pozwolenia, w tym m.in.: postanowienia, informacje, sprawdzenia, zgłoszenia, decyzje środowiskowe, pozwolenia wodno-prawne, uzgodnienie OUG, decyzje o wycince drzew, decyzje o pozwoleniu na budowę, zgłoszenia robót, itp.

12) W razie konieczności sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko.

13) Wykonanie i skompletowanie wszelkich niezbędnych załączników do wniosków i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę (jeśli wymagane).

14) Wykonawca zobowiązany będzie również do:

a. dostarczenia plików wsadowych do ogólnodostępnych programów do projektowania oświetlenia (np. DIALux), zawierających dane fotometryczne oraz informacje o zastosowanych oprawach;

b. świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy projektowaniu;

c. zapewnienia kompetentnego personelu do realizacji zamówienia, który będzie współpracował z osobami wskazanymi przez Zamawiającego;

d. uzgadniania harmonogramu prac z Zamawiającym;

e. uzgadniania koncepcji zamierzenia projektowego z Zamawiającym;

f. współdziałania z Zamawiającym przy realizacji dokumentacji projektowej oraz do uczestnictwa w spotkaniach roboczych i konsultacjach - wymagane minimum 2 spotkania w miesiącu w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu przez niego wskazanym;

g. udzielania wyjaśnień na pisemne zapytania Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowane roboty budowlane (bez dodatkowego wynagrodzenia) w terminach umożliwiających Zamawiającemu sprawne przeprowadzenie takiego postępowania.

 

4. Przepisy

Dokumentacja projektowo - kosztorysowa musi być opracowana w szczególności zgodnie z:

1) Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164) jej zmianami oraz aktami wykonawczymi do ustawy pzp. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp : Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny;

2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz.U. z 2013 r., poz.1129.), jego zmianami lub innym aktem wykonawczym do ustawy pzp wydanym w miejsce w/w;

3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389), jego zmianami lub innym aktem wykonawczym do ustawy pzp wydanym w miejsce w/w;

4) Ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.1409 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z aktami wykonawczymi do tej Ustawy, a w szczególności:

Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r., nr 120, poz. 1126 z późniejszymi zmianami);

5) Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 r., nr 92, poz. 881 z późniejszymi zmianami) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy;

6) Ustawą z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym t.j. Dz.U.

z 2012 r., poz.647 z późniejszymi zmianami);

7) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. z 2000 r., nr 63, poz. 735 z późniejszymi zmianami);

8) Ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.687 z późniejszymi zmianami);

9) Ustawą z 21.03.1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 260 z późniejszymi zmianami);

10) Ustawą Prawo wodne z 18.07.2001 r. (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz.145);

11) Ustawą o ochronie przyrody z 16.04.2004 r. (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.627 z późniejszymi zmianami);

12) Ustawą Prawo ochrony środowiska z 27.04.2001 r. (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.1232

z późniejszymi zmianami);

13) Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 09.11.2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz.U. z 2010 r., nr 213, poz. 1397 z późniejszymi zmianami);

14) Ustawą z dnia 09.06.2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 613 z późniejszymi zmianami);

15) Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących projektów robót geologicznych, w tym robót, których wykonywanie wymaga uzyskania koncesji

(Dz.U. z 2011 r., nr 288, poz.1696);

16) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r., nr 220, poz. 2181 z późniejszymi zmianami);

17) Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz.U. z 2014 r., poz. 596);

18) Ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2010 r., nr 193 poz. 1287

z późniejszymi zmianami);

19) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02.1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995 r., nr 25, poz. 133);

20) Rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz.U. z 1999 r., nr 45, poz. 453);

21) Ustawą z dnia 03 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.1235 z późniejszymi zmianami) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa (w tym: ochrony ppoż., bhp, san-epid, ochrony środowiska), przepisami o prawie autorskim i prawach pokrewnych, przepisami techniczno-budowlanymi, normami, katalogami, wytycznymi, instrukcjami.

5. Uwagi końcowe

1) Opracowana dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

Powinna zawierać wszystkie materiały geodezyjne, prawne, potwierdzone wnioski (o wydanie decyzji i dokumentów), uzyskane uzgodnienia, opinie, inne dokumenty.

Dokumentacja musi być zaopatrzona w oświadczenie o kompletności.

Dokumentacja musi spełniać wszystkie wymogi konieczne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę (jeśli wymagane).

Wycena powinna uwzględnić uzyskanie wszelkich koniecznych uzgodnień, pozwoleń

i decyzji administracyjnych dla realizacji w/w projektu.

Wykonawca na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej musi uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę lub dokonać skutecznego zgłoszenia robót.

Przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski powinny obejmować wszystkie konieczne roboty związane z realizacją zadania.

Projekty budowlane i projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy wykonać:

a) w wersji papierowej w 5 egzemplarzach,

b) w wersji elektronicznej, w 2 egzemplarzach na płytce CD (na każdej płytce egzemplarz w formacie PDF oraz egzemplarz w wersji umożliwiającej jego przetwarzanie, np. .dwg, .doc, .docx).

Przedmiary robót należy wykonać:

a) w wersji papierowej w 5 egzemplarzach,

b) w wersji elektronicznej, w 2 egzemplarzach na płytce CD (na każdej płytce egzemplarz w formacie PDF oraz egzemplarz w wersji umożliwiającej jego przetwarzanie - .xls lub .xlsx).

Kosztorys inwestorski należy wykonać:

a. w wersji papierowej w 2 egzemplarzach,

b. w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach na płytce CD (na każdej płytce egzemplarz w formacie PDF oraz egzemplarz w wersji umożliwiającej jego przetwarzanie - .xls lub .xlsx).

Dokumentacja musi odpowiadać wymaganiom Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowej formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.202.2004.2072 z późn. zm.).

Audyt energetyczny sieci oświetleniowej należy wykonać:

a) w wersji papierowej w 3 egzemplarzach,

b) w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach na płytce CD (na każdej płytce egzemplarz w formacie PDF oraz egzemplarz w wersji umożliwiającej jego przetwarzanie - .doc lub .docx).

2) Przyjęte w trakcie projektowania rozwiązania technologiczne i materiały należy konsultować

z Zamawiającym oraz uzyskać jego akceptację.

3) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu – zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych – na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych oraz realizację robót na jej podstawie.

Dokumentacja w swojej treści powinna określać parametry techniczne zastosowanych materiałów, urządzeń i wyposażenia oraz technologię robót w taki sposób, aby nie utrudniać uczciwej konkurencji.

Projektant zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw, znaków wskazujących na producenta.

4) Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący załącznik do zapytania ofertowego.

5) Do obowiązków Wykonawcy, w ramach wykonania przedmiotu zamówienia, będzie też należał udział w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych w zakresie udzielania odpowiedzi na zapytania dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej.

II. Terminy

1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia

do złożenia propozycji cenowej w terminie do dnia 12.05.2016 r., kierując zapytania na adres

e-mail:

Treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania, Zamawiający niezwłocznie

zamieści na stronie internetowej Zamawiającego (zakładka zamówienia publiczne).

2. Oferty należy składać w formie tradycyjnej (papierowej) do dnia 16.05.2016 r.,

do godziny 11:00 w siedzibie Zamawiającego: Bieruń, ul. Rynek 14, kancelaria - parter, segment B.

3. Termin wykonania zamówienia: do dnia 28.10.2016 r.

III. Opis sposobu obliczania ceny

Wynagrodzenie wykonawcy.

Formą wynagrodzenia za przedmiot zamówienia jest cena ryczałtowa za wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonaniem skutecznego zgłoszenia robót (w zależności od potrzeb).

Dla oceny ofert należy ustalić ostateczną cenę ofertową brutto jako maksymalne wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia.

W kalkulacji cenowej, stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, należy podać ceny netto poszczególnych zadań, następne je zsumować. Uzyskana suma będzie stanowiła cenę ofertową netto, którą należy wpisać w formularzu ofertowym.

Ostateczna cena ofertowa musi być podana jako cena netto i cena brutto – z wyszczególnieniem wysokości podatku VAT (w zł), wyrażonym cyfrowo. Podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami wynosi 23%.

Wyniki działań arytmetycznych powyżej dwóch miejsc po przecinku zaokrąglać:

do cyfry 4 włącznie – w dół, od cyfry 5 – w górę.

 

IV. Opis sposobu przygotowania ofert

1. Wymagania i zalecenia ogólne

Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad:

1) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2) Wymaga się, by oferta była przygotowana na piśmie, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści, pod rygorem nieważności.

3) Ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności.

4) Zaleca się, by oferta była dostarczona w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania przed otwarciem ofert, opatrzonym informacją o wykonawcy, adresacie oraz nazwą zadania:

„Modernizacja i rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego w Bieruniu - osiedle domów jednorodzinnych – dokumentacja: część 3 - osiedla domów jednorodzinnych wzdłuż ul. Chemików oraz ul. Świerczynieckiej”.

5) Wymaga się, by formularz ofertowy, oświadczenia były podpisane przez osobę/osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy.

Pełnomocnictwa należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

6) Zaleca się, aby oferta była trwale zszyta (spięta), a wszystkie karty oferty były ponumerowane.

7) Wymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny, opatrzone parafą osoby podpisującej ofertę. W przypadku braku spełnienia w/w wymogów, Zamawiający uzna za właściwy zapis przed naniesieniem zmiany.

2. Zawartość oferty

Oferta musi zawierać:

1) Wypełniony formularz ofertowy.

2) Wypełniony formularz kalkulacji ceny.

3) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku reprezentacji Wykonawcy przez pełnomocnika oraz w przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie.

V. Informacja o ocenie ofert

Kryteria oceny ofert

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie przedstawione niżej kryteria:

1) Cena ofertowa: 100 %

VI. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami

Krystyna Janota - Naczelnik Wydziału Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Bieruniu,
tel. 32/324 24 38,
e-mail:

VII. Postanowienia umowy

Wzór umowy stanowi załącznik do zapytania ofertowego. W jej treści podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia.

VIII. Informacja dotycząca udzielenia zamówienia

1. Zamówienie zostanie udzielone wybranemu wykonawcy wg kryterium podanego w pkt. V.

2. Zamawiający o wyborze oferty poinformuje wybranego wykonawcę oraz zamieści informację na stronie internetowej Zamawiającego (zakładka zamówienia publiczne).

3. Wybrany wykonawca w terminie niezwłocznym od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej zobowiązuje się dostarczyć podpisaną umowę do siedziby Zamawiającego.

4. Termin związania ofertą: 21 dni od terminu wyznaczonego na złożenie ofert cenowych.

IX. Informacje dodatkowe

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub jego unieważnienia.

Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie z tytułu odwołania lub unieważnienia postępowania.

X. Lista załączników

Wymienione niżej załączniki stanowią integralną część zapytania ofertowego.

1. Wzór formularza ofertowego.
2. Wzór formularza kalkulacji ceny.
3. Wzór umowy.
4. Mapy orientacyjne:
    4.1 obszar Zad. 1
    4.2 obszar Zad. 2

 

 
Ogłoszenie o zmianach ogłoszenia:  
Zapytania i odpowiedzi:  
Uwagi:  
  Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
Kategoria: Powiązane pliki [ 5 ]
ZAPROSZENIE Oświetlenie - projekt cz. 3  - 2016 ZAPROSZENIE Oświetlenie - projekt cz. 3 - 2016
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 385
16-05-10 11:25
Bednarczyk Dawid
0.92MB
ZAPROSZENIE Oświetlenie - projekt cz. 3  - 2016 ZAPROSZENIE Oświetlenie - projekt cz. 3 - 2016
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 234
16-05-10 11:26
Bednarczyk Dawid
10.27MB
Zał. 4.1 Zał. 4.1
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 263
16-05-10 11:30
Bednarczyk Dawid
495.54KB
Zał. 4.2 Zał. 4.2
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 261
16-05-10 11:32
Bednarczyk Dawid
471.34KB
Część 3 - wynik postępowania Część 3 - wynik postępowania
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 284
16-05-19 11:09
Bednarczyk Dawid
365.34KB
Drukuj Liczba odwiedzin: 242570

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl