Klawisze Dostępności
Karta Informacyjna
WNIOSEK O SPORZĄDZENIE/ZMIANĘ PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
II. WYDZIAŁ REALIZUJĄCY:Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchmości.
III. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości – segment A, II piętro, pokój nr 17.
IV. WYMAGANE DOKUMENTY:1. Wniosek o sporządzenie / zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2. Mapa terenu w skali 1:1000 lub 1:2000.
W zależności od decyzji Rady Miejskiej. Informacja o sposobie rozpatrzenia wniosku do 1 miesiąca od decyzji Rady Miejskiej.
- Nie przysługuje.
VII. OPŁATANie pobiera się opłaty skarbowej na podstawie ustawy z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1827 z późn. zm.).
VIII. MIEJSCE SKŁADANIA WNIOSKU Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu (parter, segment B) lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego
ul. Rynek 14, 43 – 150 Bieruń.
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii Urzędu.
X. ZAŁĄCZNIKI:Mapa terenu w skali 1:1000 lub 1:2000.
XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCHNazwa pliku | Publikacja | Rozmiar | ||
---|---|---|---|---|
Kategoria: GPN III [ 1 ] | ||||
WNIOSEK O SPORZĄDZENIE/ZMIANĘ PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 728
|
18-05-25 13:13 |
185.13KB | ||
Redakcja strony: Sporządzenie/zmiana planu zagospodarowania przestrzennegoRejestr zmian
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl