Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Kontrola Nr 10/2012

Informacja o przebiegu i efektach kontroli przeprowadzonych w Urzędzie Miejskim w Bieruniu – Referat Administracji

1.

Znak sprawy

IK.1712.10.2012

2.

Numer protokołu

10/2012

3.

Nazwa jednostki kontrolowanej

Urząd Miejski w Bieruniu

Referat Administracji

4.

Adres jednostki kontrolowanej

43-150 Bieruń, Rynek 14

5.

Temat kontroli

Analiza dokonywanych zakupów i gospodarka magazynowa.

6.

Zakres kontroli

2011 rok

7.

Daty przeprowadzenia kontroli

17-27.12.2012 r.

8.

Rodzaj przeprowadzonej kontroli

problemowa

9.

Metoda przeprowadzonej kontroli

wyrywkowa

10.

Wnioski/zalecenia pokontrolne

Zobowiązać Sekretarza Miasta do:

 

- powierzenia pracownikowi w formie pisemnej odpowiedzialności
za gospodarowanie i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych
i środków czystości, wypełniając tym samym standard A Komunikatu
Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dz.Urz. MF Nr 15, poz. 84):

(...) aktualny zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności powinien być określony dla każdego pracownika,

 

- prowadzenia ewidencji zakupionych środków czystości z rozbiciem ich rozchodu wg pracowników obsługi, mając na uwadze zapis art. 68 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
(Dz.U. Nr 157, poz. 1240 z późn.zm.):

kontrolę zarządczą w jednostkach sektora finansów publicznych stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów
i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy.

 

Zobowiązać Kierownika Referatu Informatyki do:

 

- uruchomienia mechanizmów umożliwiających weryfikację
i autoryzację działań na urządzeniach drukujących, mając na uwadze zapis art. 68 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240 z późn.zm.):

kontrolę zarządczą w jednostkach sektora finansów publicznych stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów
i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy.

Redakcja komunikatuRejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 9931

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl