Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Kontrola Nr 6/2012

 

Informacja o przebiegu i efektach kontroli przeprowadzonych w Urzędzie Miejskim w Bieruniu - Referat Administracji

1.

Znak sprawy

IK.1712.7.2012

2.

Numer protokołu

6/2012

3.

Nazwa jednostki kontrolowanej

Urząd Miejski w Bieruniu

Referat Administracji

4.

Adres jednostki kontrolowanej

43-150 Bieruń, Rynek 14

5.

Temat kontroli

Kontrola prawidłowości rozliczania udzielonych dotacji.
Analiza realizacji zaleceń pokontrolnych sformułowanych po przeprowadzonej kontroli wewnętrznej IK.1712.5.2011.

6.

Zakres kontroli

2011 rok

7.

Daty przeprowadzenia kontroli

30.08 - 20.09.2012 r.

8.

Rodzaj przeprowadzonej kontroli

problemowa/sprawdzająca

9.

Metoda przeprowadzonej kontroli

wyrywkowa

10.

Wnioski/zalecenia pokontrolne

Zobowiązać Kierownika Referatu Administracji do:

- zrealizowania wniosku pokontrolnego dotyczącego: opracowania wewnętrznej procedury kontroli udzielanych dotacji celem wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości związanych z realizacją wykonywanych zadań, wydatkowaniem i rozliczaniem przekazywanych środków finansowych, mając na uwadze zapis art. 68 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240 z późn.zm.) oraz zapis § 22 ust. 5 załącznika nr 1 do zarządzenia nr B-0151/87/09 Burmistrza Miasta Bierunia z dnia 26 maja 2009 r. z późn.zm. w sprawie: wprowadzenia w życie Regulaminu przeprowadzania kontroli przez pracownika d/s kontroli Urzędu Miejskiego w Bieruniu,

- monitorowania realizacji zaleceń pokontrolnych; zgodnie z § 22 ust. 8 załącznika nr 1 do zarządzenia nr B-0151/87/09 Burmistrza Miasta Bierunia z dnia 26 maja 2009 r. z późn.zm. w sprawie: wprowadzenia w życie Regulaminu przeprowadzania kontroli przez pracownika d/s kontroli Urzędu Miejskiego w Bieruniu,

- przestrzegania zapisu art. 5a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 z późn.zm.) w zakresie terminowości publikowania w Biuletynie Informacji Publicznej sprawozdania z realizacji programu współpracy za rok poprzedni,

- przestrzegania zapisu § 7 ust. 2 lit. c uchwały Rady Miejskiej w Bieruniu  Nr VIII/2/2010 z dnia 30 września 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktu prawa miejscowego w zakresie podawania informacji o konsultacjach w prasie lokalnej,

- rzetelnej weryfikacji przedkładanych sprawozdań z wykonania zadań publicznych pod względem formalno-rachunkowym oraz dokumentowania przeprowadzonej kontroli kserokopiami dokumentów źródłowych (księgowych) przedstawiających wydatki poniesione zarówno  z dotacji jak i deklarowanego wkładu własnego.

 

 

 

Redakcja komunikatuRejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 9913

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl